Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس BRT در خط‌ویژه خیابان آزادی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه سرنشین پراید به شدت مصدوم شدند. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر تصادف پراید با اتوبوس در خط‌ویژه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 17:42 امروز (دوم اردیبهشت) یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، داخل خط‌ویژه اتوبوسرانی تندرو (BRT) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش‌نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید شخصی با سه سرنشین (یک راننده مرد و دو خانم حدوداً 35 تا 40 ساله) به شدت به صورت رخ به رخ با یک دستگاه اتوبوس (BRT) تصادف کرده است.

وی با بیان اینکه خودروی پراید خسارات زیادی دیده بود، تصریح کرد: شدت حادثه به حدی بود که هر سه سرنشین پراید داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی، قطعات خودرو را برش داده و هر سه نفر را خارج کردند.

ملکی ادامه داد: حال هر سه نفر مخصوصاً دو خانم وخیم بود که برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، داخل اتوبوس مسافری حضور نداشت و به غیر از این سه نفر، مصدوم دیگری در محل مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه خط‌ویژه فقط مخصوص تردد اتوبوسهای (BRT) و خودروهای امدادی است، گفت: در صورت بروز حادثه برای خودروهای شخصی و موتورسیکلتها که در خطوط‌ویژه تردد دارند، مسئولیت با رانندگان و راکبان آنها است.

مرگ راننده لیفان میان قطعات متلاشی شده خودرو + تصاویر

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهور اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی راهور اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با تعداد ۱۳ مسافر در محور موته به گلپایگان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از سطح راه خارج شده است.

وی افزود: این حادثه فوتی نداشته اما تعداد ۴ نفر از مسافران اتوبوس مجروح و پس از اعزام به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان به خصوص رانندگان ناوگان عمومی مسافربری توصیه کرد، هنگام رانندگی از انجام مواردی که باعث حواس پرتی و انحرافات ذهنی راننده می‌شود خودداری و توجه کامل به جلو داشته باشند.

کد خبر 6087989

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه