Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در نامه  دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس به ریاست محاکم دادگستری استان تهران آمده است: احتراما پیرو مکاتبات معاونت محترم حقوقی آن مرجع عالی در تاریخ ۱۳ اسفند ۹۹ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در خصوص شکایات جاری این سازمان در مجتمع قضایی امور اقتصادی درباره فعالیت‌های غیر مجاز برخی از افراد در فضای مجازی با توجه به پیشنهاد آن مقام محترم مبنی بر اینکه سازمان بورس می‌تواند دعاوی جاری خود در خصوص فعالیت‌های غیر مجاز در فضای مجازی و پرونده‌های مطروحه را مسترد و با ساز و کار‌های داخلی خود بررسی و اقدامات موضوع نامه‌های یاد شده را به عمل آورد ،ضمن استقبال از این پیشنهاد سازنده درخواست می‌شود که پرونده‌ها به این سازمان مسترد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بورس و اوراق بهادار آمادگی کامل دارد تا موارد مذکور را بررسی و با به کارگیری ساز و کار‌های داخلی خود حل و فصل نماید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بورس بازار سرمایه سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس