Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:07:39 GMT

بیش از ۳۹ میلیارد ریال زکات در دیواندره جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۵۷۱

بیش از ۳۹ میلیارد ریال زکات در دیواندره جمع‌آوری شد

محمد ایازی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : سال گذشته شورای زکات شهرستان با جمع آوری ۳۹میلیارد ۷۸۷ میلیون ریال در سطح شهرستان همه تعهدات انجام شده درزمینه جمع آوری زکات محقق شده است.
وی اضافه کرد : چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز به امور نیازمندان، ۲۱۵میلیون ریال صرف کمک هزینه ازدواج به مددجویان، ۲۰میلیون ریال کمک به بیماران صعب العلاج ،کمک به احداث مسکن مددجویان ۹۰۰میلیون ریال ، ۳۶۰میلیون ریال صرف درمان و یک میلیارد ۳۰۰ میلیون ریال صرف پروژه های عام المنفعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیواندره اضافه کرد: باقی مانده این مقدار زکات در زمینه های مختلف توانمند سازی مدد جویان این نهاد هزینه شده است.

ایازی با اشاره به اینکه ،زکات از هر محلی که جمع آوری می شود باید در همان جا نیز هزینه شود، افزود : امسال با بکار گیری ۱۰ نفر روحانی در سطح شهر و روستا و تهیه خودرو برای امر تبلیغ در منطقه انجام شده است.

وی با اشاره به احیای فریضه زکات در جامعه گفت: برای تحقق این مهم ائمه جمعه و جماعات می توانند نقش مهمی در فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن در بین اقشار مردم داشته باشند.

ایازی اضافه کرد : امسال نیز جلسه های شورای زکات به صورت سه ماه یک بار برگزار و عملکرد این شورا از طریق رسانه ها برای مردم شفاف سازی و به اطلاع خواهد رسید.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان دیواندره اظهار داشت : جمع آوری گندم از کشاورزان، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی، اعزام مبلغ و روحانی به روستاهای منطقه، گفت و گوی چهره به چهره با کشاورزان، برگزاری نشست های شورای زکات، ارسال پیامک های تبلیغی، برگزاری آیین های خاص بیان جایگاه دینی زکات و فعالیت های ترویجی توسط مبلغان آموزش دیده از جمله فعالیت های شورای زکات دیواندره است.

شهرستان دیواندره در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان دیواندره کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دیواندره کمیته امداد امام خمینی کردستان دیواندره کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور شورای زکات جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند

رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از ضبط ۴ هزار و ۲۱۸ لیتر سوخت و محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش حبرگزاری تسنیم از استان تهران، مصطفی متو با اشاره به شناسایی قاچاق سوخت در دماوند اظهار داشت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند به پرونده قاچاق 4 هزار و 218 لیتر نفتگاز به ارزش 748 میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت 1 میلیارد و 497 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند در ادامه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

قاچاق سوخت دانش آموزان هرمزگانی را از مدرسه دور کرده است

متی در پایان خاطرنشان کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند