Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@05:32:08 GMT

بیکاری هفتگی آمریکا به پایین‌ترین سطح ۱۳ ماهه رسید

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۴۲۰۲

بیکاری هفتگی آمریکا به پایین‌ترین سطح ۱۳ ماهه رسید

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، ریکاوری بازار اشتغال آمریکا در هفته گذشته شتاب گرفت و تعداد افرادی که برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کردند در این هفته به پایین‌ترین سطح در ۱۳ ماه اخیر رسید.

طبق گزارش وزارت کار آمریکا تعداد بیکاران تحت پوشش بیمه این کشور در هفته گذشته به ۵۴۷ هزار نفر رسیده است که خیلی کمتر از ۶۰۳ هزار نفری است که توسط اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی داوجونز برای این هفته تخمین زده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد افرادی که به صورت مداوم از بیمه بیکاری استفاده کرده‌اند در این هفته ۳۴ هزار نفر کاهش یافت و به ۳.۶۷ میلیون نفر رسید.

این پایین‌ترین سطح بیکاری هفتگی آمریکا در دوران کرونا است و از رکورد پایین ۵۷۶ هزار نفر که در هفته قبل به ثبت رسیده بود هم کمتر است.

قبل از بحران کرونا تعداد بیکاران هفتگی حدود ۲۰۰ هزار نفر بود.

گزارش جدید وزارت کار آمریکا نشان می‌دهد با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا و ادامه روند قدرتمند واکسیناسیون در این کشور وضعیت بازار کار به سرعت به سوی ریکاوری کامل پیش می‌رود.

کد خبر 5195899

منبع: مهر

کلیدواژه: بیکاری ایالات متحده امریکا اقتصاد آمریکا ویروس کرونا نرخ خرید تضمینی گندم قیمت دلار بازار سهام شاخص کل بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت بورس تهران وزارت جهاد کشاورزی واکسن کرونا بورس ویروس کرونا قیمت طلا سازمان بورس و اوراق بهادار بانک صادرات هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد

به گزارش جام جم آنلاین ازفارس،‌ منابع رسانه‌ای از زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در بخش قدیمی شهر  قدس خبر دادند. یک جوان با چاقو به یکی از نظامیان اسرائیلی در نزدیکی «باب الساهره» در محله السعدیه در بخش قدیمی قدس حمله کرد و وی را زخمی کرد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به نوشته الجزیره، در پی این عملیات، نظامیان اشغالگر کلیه ورودی‌های بخش قدیمی قدس را بستند و در کوچه‌ پس کوچه‌های آن مستقر شدند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش وبگاه فلسطینی شهاب، نظامیان اشغالگر به سوی یک جوان  مظنون به انجام این عملیات با سلاح سرد تیراندازی کردند. 
لحظاتی پس از انتشار این خبر، وبگاه روزنامه اسرائیلی هاآرتص به نقل از پلیس اسرائیل مدعی شد که عامل این عملیات در قدس، «یک گردشگر ترک» بود.

دیگر خبرها

  • بزرگترین سرکوب/گزارش«CNN»ازآمار بازداشت دانشجویان درکمتر از۱۵روز!
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • پرتاب دانشجویان در آمریکا از پله به پایین
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد