Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم پزشکی گیلان یادآور شد: لازم نیست همه افراد تست کرونا دهند و مثبت شدن تست یک نفر مساوی آلوده شدن همه اعضای خانواده است.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بستری نزدیک به ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان، اظهار کرد: متاسفانه ۱۱۵ بیمار شدیدا بدحال در بخش مراقبت های ویژه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۰۰ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، افزود: همچنین طی این مدت ۱۰۰۰ بیمار سرپایی تشخیص داده شدند و تحت درمان و قرنطینه در منزل قرار گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، انتقال بیماری در استان و کشور را خانوادگی دانست و تصریح کرد: هر کدام از اعضای خانواده که دچار علائم بیماری می شود، یا تستش مثبت می شود و یا بستری می شود، دیگر اعضای خانواده نیز مطمئنا کرونامثبت هستند.

حیدرزاده، از خانواده های دارای فرد آلوده خواست فورا ایزوله شوند و رفت و آمد به بیرون و با دوست و فامیل نداشته باشند و گفت: افراد نیز به عیادت بیماران نروند.

وی با بیان اینکه در صورت بروز علائم بیماری و یا مثبت شدن تست کرونا حتما با ۴۰۳۰ تماس بگیرید و به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنید، یادآور شد: لازم نیست همه افراد تست کرونا دهند و مثبت شدن تست یک نفر به معنی آلوده شدن همه اعضای خانواده است.

معاون علوم پزشکی گیلان، ماسک زدن را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: مردم همچنان دورهمی نداشته باشند تا موجب انتقال ویروس به دیگران نشوند.

بیشتر بخوانید: درباره گونه هندی ویروس کرونا چه می‌دانیم؟ ستاد کرونا: سامانه جامع واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی می‌ شود کرونا و روزهای طلایی برای شیادان جان/ فروش نتیجه دلخواه تست آمار تجمیعی واکسیناسیون کرونا در ایران تا امروز کرونا یا حساسیت؟ مساله این است فوت ۳۸۰ بیمار کرونا در کشور جهانپور: توزیع واکسن عادلانه و رایگان است آسیب کرونا به ۳۰ هزار کارگر در چهارمحال و بختیاری لینک کوتاه: asriran.com/003H7W

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اعضای خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد