Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:46:13 GMT

نوری: استقلال مقابل الدحیل باید پیروز شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۶۱۲۴

نوری: استقلال مقابل الدحیل باید پیروز شود

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی آبی پوشان مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال باید الدحیل را شکست دهد و هر ۳ امتیاز را بگیرد. استقلال در بازی رفت مقابل این تیم، خوب بازی کرد و مستحق باخت نبود. ضعف خط دفاعی آبی پوشان کار دست آنها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی انگیزه دارند و شرایط خوبی در تیم حاکم است. میل هجومی در تیم پیدا شده و بازی‌های چشم نوازی را از استقلال می‌بینیم. الدحیل در ضد حملات خطرناک است. اولونگا نشان داد مهاجم ۶ دانگی است و از توپ‌های مرده گل می‌سازد. کادر فنی باید آنالیز خوبی روی این بازیکن داشته باشد.

او در ادامه افزود: اگر استقلال تمرکز داشته باشد، می‌تواند الدحیل را شکست دهد. امیدوارم آبی پوشان صدرنشین گروه شوند، چون مستحق آن هستند. فرشید اسماعیلی ستاره استقلال در این مسابقات است.

نوری در خصوص ضعف خط دفاع استقلال تصریح کرد: خط دفاع باید تقویت شود و در بازی وظایف خود را به درستی انجام دهد. مهره‌های خوبی در خط دفاع داریم، اما آن‌ها کمی بی دقت هستند. امیدوارم کادرفنی، نقاط ضعف تیم را رفع کند تا به مشکل نخوریم. خط دفاع الدحیل شکننده است و می‌توان به آن‌ها گل زد. اگر استقلال روز پر اشتباهی نداشته باشد، می‌توانیم نتیجه مطلوبی مقابل این تیم قطری بگیریم و بدون استرس کمتری، پا به دیگر مسابقات بگذاریم.

بیشتر بخوانید

مجیدی: زدن ۱۱ گل در ۳ بازی کار بزرگی است

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)