Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۸۹۱ مینی‌بوس در حمل و نقل مسافر بین شهری در استان با میانگین عمر ۲۹.۱ سال فعال است. - اخبار استانها -

فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: تعداد 891 مینی‌بوس در حمل و نقل مسافر بین شهری در استان فعال بوده که میانگین سنی این ناوگان 29.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 سال است.

کرمی با اشاره به سایر ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر گفت: 200 دستگاه اتوبوس با میانگین سنی 8.9 سال و 901 دستگاه سواری با میانگین سنی 11.2 سال در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در کرمانشاه نیز مینی‌بوس‌ها نزدیک به 30 سال عمر دارند و میانگین سن آنها از سایر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری مانند اتوبوس و سواری بیشتر است، اما به جهت هزینه‌های سنگین خرید مینی‌بوس‌های جدید، بسیاری از فعالان این عرصه تمایلی به نوسازی ناوگان فرسوده خود نشان نمی‌دهند.

ابلاغ عوارض خروج از کشور بر اساس قانون بودجه /عوارض مسافر عادی 400 هزار تومان شد+ جدول تعطیلی مرز مسافری مهران تمدید شد جابجایی بیش از 13 میلیون مسافر با متروی تهران در فروردین 1400

کرمی عنوان کرد: جابه‌جایی مسافران توسط ناوگان مینی‌بوسی در سال گذشته، یک میلیون و 400 هزار نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در مجموع 2 هزار و 935 راننده که محل سکونتشان در این استان است، در حمل و نقل بین شهری مسافر نقش دارند.

وی بیان کرد: در سال گذشته دو میلیون و 396 هزار مسافر توسط سیستم حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه جابه‌جا شده‌اند.

کرمی با اشاره به موضوع نظارت و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطمینان از اجرای تمامی دستورالعمل‌های وزارت بهداشت سختگیرانه عمل کرده‌ایم و علاوه بر ضدعفونی مکرر ناوگان حمل و نقل مسافر، پایانه‌ها، الزام استفاده از ماسک توسط مسافران، غربالگری عمومی و نظارت جدی بر موارد دیگر به ویژه استعلام وضعیت ابتلا قبل از فروش بلیت و حفظ فاصله اجتماعی مناسب در ناوگان را صورت گرفته است.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز مسافرتی قیمت ارز مسافرتی حمل و نقل جاده ای مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد

مهرداد میرزاییان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته ۲۳ پروانه باری صادر و ۳۲ پروانه مسافربری در شهرکرد تمدید شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: در این مدت ۷۴ پروانه پروانه حوزه باری وانت، کامیون و.. تمدید گردید.

وی اضافه کرد: در راستای اشتغال رانندگان در شهرکرد در پارسال ۲ هزار و ۴۰۶ فقره پروانه جدید برای ناوگان باری و مسافربری صادر و تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!