Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان ‌گفت: سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی به رکورد ۲۵ هزار تست در روز دست یافت که در سطح کشور یک رکورد محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، سرهنگ عبدالرضا حاجتی با حضور دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در خوزستان با اشاره به تداوم طرح شهید سلیمانی در خوزستان اظهار داشت: در ابتدای اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی بین 2 تا 4 هزار نفر نیروی بسیجی در این طرح مشارکت داشتند که با افزایش شدت انتشار و شیوع ویروس، این عدد به 14 هزار نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی به رکورد 25 هزار تست در روز دست یافت که در سطح کشور یک رکورد محسوب می‌شود و این افتخار با کمک و جان بر کفی نیروهای بسیج و سپاه و کمک دیگر دستگاه‌ها به دست آمد.

شهروندان زنجانی از سپاه انصارالمهدی(عج) بابت اجرای پرقدرت طرح شهید سلیمانی تقدیر کردند اجرای طرح شهید سلیمانی نقطه قوت البرز برای مقابله با کرونا بود طرح شهید سلیمانی ‌در همدان اجرا می‌شود‌ پنجمین مرحله طرح شهید سلیمانی در کاشان با مشارکت بسیجیان آغاز شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی یک برنامه کنترل 4 ماهه است، گفت: کنترل اپیدمی کوید 19 در این ماموریت ما به دنبال کاهش آمار فوتی‌ها و بستری‌ها هستیم به این صورت که بیماران از ابتدا ابتلا شناسایی و تحت کنترل قرار می‌گیرند.

سرهنگ حاجتی گفت: در مرحله اول که آبان ماه 99 بود بین 2 تا 4 هزار نیرو بسیج را برای اجرای طرح شهید سلیمانی به کار گرفتیم ولی در مرحله تشدید که اسفندماه 99 بود بین 10 تا 14 هزار نیرو را بسیجی را به کار گرفتیم و وارد مرحله اجرای محله محور شدیم.

وی در ادامه افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور ما از پتانسیل حوزه‌های و پایگاه‌های بسیج استفاده کردیم و به این صورت ما قرارگاه‌ کنترل بیماری کرونا را به درون محلات وارد کردیم به صورتی که هر پایگاه بسیج با داشتن حداقل 6 نفر به بیماریابی و شناسایی افراد بیمار داخل محله اقدام می‌کنند.

معاون سپاه خوزستان افزود: در ورود سپاه و بسیج به بحث کرونا برخی تردید داشتند چرا که یک کار تخصصی بود، لذا ما خود را به جامعه بسیج پزشکان و علوم پزشکی متصل کردیم و مانند سرباز در اختیار کادر سلامت و ستاد کرونای استان قرار گرفتیم.

به گزارش خبرنگار تسنیم از اهواز؛ سرهنگ حاجتی در این مراسم علاوه بر تقدیر از فعالیت‌های منصفانه و اخلاق مدارانه خبرگزاری تسنیم ؛ با اهدای یادگاری رهبری معظم انقلاب به مجید منادی مدیر مسئول تسنیم خوزستان، از زحمات خبرنگاران و مسئولین این خبرگزاری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر