Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@03:44:52 GMT

پرسپولیس با پرواز چارتر، مستقیم از گوا به تهران می آید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۹۵۴

با اعلام روابط عمومی سفارت ایران در هند، پرسپولیس مستقیم از گوا به ایران بازمی ‌گردد

سفارت ایران در دهلی نو توضیحاتی درباره دانشجویان مشغول به تحصیل در هند و پرواز پرسپولیسی ها از گوا به تهران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند به ایسنا اعلام کرد:

بسیاری از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در این کشور به خانه باز گشته‌اند و آن هایی هم که مانده اند به صورت مجازی در کلاس‌ها شرکت می کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روابط عمومی سفارت کشورمان در دهلی نو با توجه به شیوع کرونای هندی اعلام کرد:

با توجه به شیوع کرونا در هند، در خصوص وضعیت ایرانیان، جمعیت مهاجر ایرانی زیادی در هند نداریم اما بیشتر دانشجویان به خانه بازگشته اند و تعداد معدودی هم که در هند به سر می برند، از طریق مجازی کلاس‌های خود را دنبال می‌کنند. خوشبختانه تا الان  مشکلی نداشته‌ایم.

روابط عمومی سفارت همچنین با بیان که بین ایران و هند پرواز روتین و دائمی نداریم و پروازها به صورت موردی و درصورت نیاز انجام می ‌شود، در مورد حضور تیم پرسپولیس در گوا و بازگشت این تیم به ایران اعلام کرد که پرواز باشگاه پرسپولیس به صورت چارتر هواپیمایی وارش و مستقیم از گوا به تهران انجام می ‌شود و اصلا سفری به دهلی از سوی اعضای این تیم انجام نمی ‌شود.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس چرا پرسپولیس مردمی بود؟ / روایت بهروز سلطانی از پرسپولیس دهه 60 اعتراف متهم به آزار هوادار استقلال: برای سرگرمی فیلم را منتشر کردم! ادعای رسانه قطری؛ احمد نوراللهی در راه الوکره بیانیه باشگاه چلسی در مورد سوپر لیگ: عمیقا پشیمان هستیم پرز: می خواستیم بعدا پاری سن ژرمن و بایرن را دعوت کنیم؛ برخی برای دفاع از منافعشان در مورد سوپر لیگ سیاه نمایی کردند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)

شادروان سلامی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی پرطرفداری، چون مسابقه هفته و پرواز ۵۷ از چهره‌های شناخته شده سیما در سال‌های ابتدایی دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۳ اردیبهشت ۱۳۷۳ خبر درگذشت و یک روز بعد خبر خاکسپاری این مجری را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکس کمال‌الحق سلامی و عکسی از ارژنگ امیرفضلی و سعید آقاخانی در برنامه پرواز ۵۷ را تماشا کنید.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها