Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@22:53:18 GMT

درگیری حشدالشعبی با داعش در جرف‌النصر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۹۸۵

درگیری حشدالشعبی با داعش در جرف‌النصر

منابع وابسته به حشد شعبی عراق اعلام کردند که نیرو‌های بسیج مردمی عراق در منطقه الرویعیه از توابع ناحیه جرف النصر (جرف الصخر) در شمال بابل با داعشی‌ها درگیر شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از بغداد الیوم، منابع وابسته به حشد شعبی عراق اعلام کردند که نیرو‌های بسیج مردمی عراق در منطقه الرویعیه از توابع ناحیه جرف النصر (جرف الصخر) در شمال بابل با داعشی‌ها درگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارشی که در این خصوص منتشر شده عناصر داعش قصد نفوذ به منطقه مذکور و ایجاد بی ثباتی و ناامنی در آن را داشته اند که در کمین نیرو‌های حشد شعبی گرفتار شدند و این حمله از سوی نیرو‌های حشد شعبی دفع شد.

جرف النصر که نام پیشین آن «جرف الصخر» است، منطقه‌ای راهبردی بین استان‌های بابل، بغداد و الانبار برای دسترسی و ورود به شهر مقدس کربلا از سمت جنوب غربی پایتخت عراق محسوب می‌شود.

این منطقه همچنین بخشی از کمربند حفاظتی جنوب غربی شهر بغداد پایتخت عراق است.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی عراقی در دیالی از کشته و زخمی شدن دو نظامی عراقی در حمله روز گذشته داعش به یک مرکز امنیتی در شمال غرب بعقوبه (مرکز استان دیالی) خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ عناصر داعشی به یک مرکز امنیتی پلیس در اطراف روستای الهاشمیات در شرق ناحیه هبهب حمله کردند؛ و نیرو‌های امنیتی پس از این حمله، جستجو برای یافتن عاملان این حمله را آغاز کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حشدالشعبی داعش جرف النصر جرف النصر حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی