Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:20:57 GMT

پرس: سوپرلیگ در نهایت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۱۸۴

پرس: سوپرلیگ در نهایت برگزار می‌شود

رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید که نه تنها از تلاش برای تشکیل سوپرلیگ اروپا پشیمان نیست، بلکه هنوز هم آن را راه حل نجات فوتبال می‌داند.

به گزارش مشرق، فلورنتینو پرس در گفت‌وگوی اختصاصی با نشریه آ اس اسپانیا، درباره پروژه تعلیق شده سوپرلیگ اروپا و حواشی مربوط به آن صحبت کرد.

پرس در پاسخ به این سؤال که بعد از مواجه شدن با واکنش‌های عمدتاً منفی، آیا از پیگیری و تلاش برای تشکیل سوپرلیگ پشیمان نیست، گفت:خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری سوپرلیگ چه به این شیوه انجام می‌شد یا به شیوه‌ای دیگر، واکنش افراد معدودی که از یک‌سری امتیازات برخوردار بودند همان چیزی می‌شد که تا الان بوده است. در ماه ژانویه رئیس یوفا درباره برگزاری سوپرلیگ هشدارهایی جدی داد. ما می‌خواستیم درباره جزئیات این طرح با یوفا مذاکره کنیم اما آنها به ما حتی وقت ندادند درباره‌اش صحبت کنیم. ما را مجبور کردند که به دادگاه‌ برویم. دادگاه هم گفت که یوفا، فیفا و همینطور اتحادیه‌ها و فدراسیون‌های فوتبال حق ندارند هیچ گونه معیار بازدارنده‌، فعالیت و بخشنامه‌ای علیه سوپرلیگ وضع کنند. به نظر من این حکم به سلطه یوفا پایان می‌دهد، هر چند با وجود اینکه حکم روز سه‌شنبه اعلام شده بود، رئیس یوفا روز بعد از آن به تهدیداتش ادامه داد. این‌گونه اقدامات با قوانین اتحادیه اروپا که داشتن رقابت‌های آزاد را مجاز می‌داند در تضاد است.

بیشتر بخوانید:

بیانیه یوفا در پی کناره‌گیری انگلیسی‌ها از سوپرلیگ

پرس درباره خبرهای منتشر شده مبنی بر غرامت 300 میلیون یورویی برای انصراف از سوپرلیگ اروپا هم گفت: من نمی‌گویم که مفاد قرارداد ما به چه صورت است اما واقعیت این است که باشگاه‌های سوپرلیگ نمی‌توانند آن را ترک کنند. بعضی از باشگاه‌ها به دلیل فشاری که روی آنها بود مجبور شدند بگویند که سوپرلیگ را ترک می‌کنند اما این پروژه یا هر پروژه‌ای مشابه به آن، در نهایت رخ می‌دهد و من امیدوارم که این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد.

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره واکنش‌های تند الکساندر چفرین رئیس یوفا به تشکیل سوپرلیگ هم اظهار داشت: واکنش رئیس یوفا مناسب نبود به خصوص از موضع ریاست یک سازمان که مبلغ فوتبال و ارزش‌های آن است. همه رفتارهای او، توهین‌هایش و تهدیداتش قابل سرزنش است. نوع واکنش او ما را غافلگیر کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا الکساندر چفرین رئال مادرید سوپرلیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا فلورنتینو پرس رئیس یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا