Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@04:59:36 GMT

امکان ملاقات اینترنتی با بیماران کرونایی در مشهد مهیا شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۷۱۷

امکان ملاقات اینترنتی با بیماران کرونایی در مشهد مهیا شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، دکتر حمیدرضا رحیمی روز شنبه در گفت وگویی افزود: این اقدام با هدف رفاه حال بیماران کرونایی و خانواده هایشان در بیمارستان های شهید هاشمی نژاد، امام رضا (ع) و دکتر شریعتی مشهد با توجه به ممنوعیت ملاقات حضوری صورت گرفته است.
  رییس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد نیز با اشاره به راه اندازی صفحه ملاقات اینترنتی بیماران کرونایی با خانواده و همراهانشان در این بیمارستان گفت: راه‌اندازی سایت ویژه بیماران کرونایی یکی از شاخص‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مرکز درمانی بوده که از نیمه دوم آبان ماه ۹۹ فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  دکتر سیدمحمد موسوی افزود: مهمترین برنامه این بیمارستان در این خصوص ارتباط بیمار با خانواده و آشنایان به‌صورت ملاقات اینترنتی بوده که از نیمه دوم فروردین ۱۴۰۰ فعال گردید.
  به گفته وی، اطلاعات بیماران کرونایی در سایت کرونای بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد به طور کامل محرمانه است و این اطلاعات به بیماران روزانه به خانواده های بیماران در بخش کرونا گزارش خواهد شد.
وی بیان کرد: بیمارستان هاشمی نژاد مشهد دارای ۳۲۰ تختخواب است که بخشی از تخت های این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.     ۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. بقیه جمعیت خراسان رضوی توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام خدمات‌رسانی می‌شوند.     وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۳۷۴ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۹ هزار و ۱۲۰ نفر رسید. پنج هزار و ۱۵۶ بیمار بدحال نیز در آی سی یو بستری هستند.   در این مدت ۱۸ هزار و ۲۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۹۱۲ نفر آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۳۷۷ هزار و ۳۹ نفر رسید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بیماران کرونایی هاشمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان