Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز شنبه در پیامی آغاز هفتە کا ر و کارگر را بە تمامی تلاشگران عرصە کار و تولید در استان کردستان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

کارگران بازوان توانمند کشور در راستای تولید، خودکفایی، رشد اقتصادی و تعالی همە جانبە هستند کە ایثارگرانه و بی ادعا چرخ های توسعه را به حرکت در می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی گمان بخش اعظمی از پیشرفت های ایران اسلامی مرهون زحمات شبانە روزی و کار بی وقفە کارگران نوآور و خلاق این مرزو بوم است کە شعار "ما می توانیم" را در عرصه عمل به خوبی نشان دادند و اوج تجلی این شعار در دوران سخت ترین تحریم های دشمنان علیە کشور و مردم مشاهدە شد.

هفتە کار و کارگر فرصتی برای تجلیل از بزرگمردان شریفی است کە همچنان و علیرغم دشواری های فراوان با کسب روزی حلال بر عظمت و شکوە این سرزمین می افزایند.

اینجانب فرارسیدن هفتە کار و کارگر را بە تمامی کارگران با عزت و پرتلاش استان کردستان و خانوادە های گرامی آنان تبریک عرض کردە و از خداوند قادر متعال صحت و سلامتی همگان را مسئلت می نمایم و امیدوارم در سال جاری با کار و تلاش مضاعف بر افتخارات ایران عزیز بیفزاییم و گام های بزرگ و عملیاتی برای تحقق کامل شعار سال کە از سوی رهبر معظم انقلاب بە سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شدە است، برداریم.

هفته کار و کارگر در ایران از پنجم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا یازدهم همین ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها کردستان کارگر رونق تولید سنندج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کارگر رونق تولید کردستان کارگر رونق تولید سنندج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر سه شنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران یک شرکت صنایع چوب ضمن گرامیداشت این ایام اظهار کرد: کارگران در راستای عمل به شعار سال پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه کارگران مهم ترین ارکان توسعه یک جامعه به شمار می روند، افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر کارگری است.

سرهنگ جعفری با اشاره به ۳۲ شهید کارگری شهرستان فومن اضافه کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است لذا می طلبد این از خودگذشتگی ها برای نسل جدید بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا روز جهانی کارگر دارنداما تفاوتی بین نگاه اسلام و مادی گرانه وجود دارد چرا که آنها کارگر را به عنوان یک ابزار می بینند، گفت: در نگاه اسلام به ارزش ها و کرامت انسانی و عمل کارگر نگاه کرده و تاکید دارد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از کارگران باری دیگر بر جهش تولید با مشارکت مردم نه افزایش تولید تاکید کردند، ادامه داد: نقش کارگر در مجموعه رشد کشور غیر قابل انکار ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، امنیت شغلی، بیمه و ایمنی حین کار باید مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد، تصریح کرد: سودمندترین گروه قشر کارگری است چرا که کارگران ستون هر کشوری به شمار می رود بر همین اساس دشمن می خواهد بین این قشر و مسوولان اختلاف به وجود بیاورد.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است لذا مسوولانمان باید برایرفع موانع تولید تلاش بیشتری انجام دهند.

کد خبر 6093667

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد