Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی گفت: به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) در نیمه ماه مبارک رمضان مسابقه مطالعاتی «نماز در کلام کریم اهل بیت(علیه السلام)» برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد با تبریک سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: به همین مناسبت مسابقه مطالعاتی «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه علاقه مندان در همه رده های سنی می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: شرکت کنندگان برای حضور در این مسابقه باید متن PDF محتوای مطالعاتی را خوانده و به سؤالات پاسخ صحیح دهند.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری تعدادی از دستگاه های استان برگزار می شود، اظهار کرد: بانک سپه، جهاد کشاورزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شرکت توزیع نیروی برق استان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند.

 

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» باید پاسخ صحیح سؤالات طرح شده در پایان محتوای مطالعاتی را به صورت یک عدد 12 رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۳۳۳۰۷۷۰ ارسال کنند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه را 9 اردیبهشت ماه جاری خواند و گفت: نتایج این مسابقه در سایت ستاد اقامه نماز به نشان namaz.ir  قسمت مسابقات درج می شود.

 

خاطرنشان می شود علاقه مندان می توانند فایل PDF محتوای مطالعاتی مسابقه «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» را با کلیک بر روی متن فایل محتوای مطالعاتی مسابقه «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» دریافت کنند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: میلاد امام حسن مجتبی ع ولادت امام حسن مجتبي ع سالروز میلاد امام حسن مجتبی ع چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد