Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:01:18 GMT

مسابقه دعاخوانی مناجات با معبود در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۹۷۸

مسابقه دعاخوانی مناجات با معبود در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، محمد کشاورز روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: دعا یعنی با آفریننده مهربان و توانا سخن گفتن و در واقع خدا را نزدیک خود احساس کردن و حرف دل را با او در میان گذاشتن. اولین دستاورد دعا و مخصوصا دعاهایی که از معصوم(ع) رسیده باشد، این است که معرفت و بصیرت انسان را افزایش می دهد. 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان فرمودند: این ارتباط شما با خداست و این روحیه  دعا و تضرّعی ست که در نیروهای بسیجی ما وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همان توسلات و توجهات شما به ائمه (ع) و پیوند و رابطه معنوی است که همه چیز را حفظ کرده است، این، یک خصوصیت است که در جاهای دیگر نیست، و باید آن را حفظ کنید.

این مسوول گفت: در همین راستا با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و لزوم ایجاد نشاط معنوی و توسعه و ترویج معارف دینی، در شرایط محدودیت های ایجاد شده به واسطه شیوع بیماری کرونا، سازمان بسیج رسانه استان قزوین مسابقه آشنایی با ترجمه دعای ابوحمزه ثمالی را در قالب پرسش برگزار می کند.

وی ادامه داد: دعای اَبوحَمزه ثُمالی دعایی از امام سجاد(ع) است که شامل صفات خداوند، اسم اعظم و همچنین دربردارنده مفاهیمی مانند دشواری‌های قبر و قیامت، سنگینی بار گناهان و لزوم اطاعت و پیروی از پیامبر اکرم (ص) وخاندان معصومش است و در این دعا راه‌های تضرع به درگاه خداوند، توبه و راه و رسم پرهیزگاری ترسیم شده است.

کشاورز همچنین گفت: اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی، تحصیلات، شماره ملی و آدرس) و پاسخ‌ سوالات را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری از طریق سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ و یا شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند.

وی در پایان یادآور شد: به نفرات برتر در این مسابقه به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می‌شود.

برچسب‌ها رسانه ماه رمضان استان قزوین سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه ماه رمضان استان قزوین رسانه ماه رمضان استان قزوین سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد