Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» با تاکید بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی از عراق گفت که آمریکایی‌ها زبان مذاکره و منطق را نمی‌فهمند و شیوه افغانستان تنها راه خروج آن‌ها از عراق است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «قیس خزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق اظهار داشت که آمریکایی‌ها ثابت کردند زبان مذاکره و منطق را نمی‌فهمند و از این در وارد شدن با آنها سودی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که اظهارات اخیر «کنت مکنزی» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا دلیل روشنی بر عدم جدیت واشنگتن در خارج کردن نیروهایش از خاک عراق است بنابراین شیوه افغانستان تنها راه اخراج نیروهای آمریکایی از عراق است.

قیس خزعلی  ادامه داد: آمریکایی‌ها دلیل پشت دلیل می‌آورند که نشان می‌دهد زبان گفت‌وگو و منطق با آنها فایده‌ای ندارد، شیوه افغانستان تنها شیوه اخراج آنهاست.

مکنزی اخیراً گفته بود که آمریکا هرگز تعداد نیروهایش را در عراق کاهش نخواهد داد و این اقدام مطابق به تمایل دولت عراق است.

«یحیی رسول» سخنگوی ارتش عراق نیز در واکنش به اظهارات مکنزی گفت که نیروهای عراقی به جنگیدن نیروهای آمریکایی و یا دیگر نیروهای خارجی در کنار خود نیازی ندارد.

وقتی سربازان مستقر در واشنگتن بیش از سربازان آمریکایی حاضر در عراق و افغانستان می‌شودبیش از 500 هزار کشته؛ حاصل حمله آمریکا به افغانستان و عراقدرخواست ناو هواپیمابر به بهانه خروج نظامیان آمریکایی از افغانستانبایدن خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان را اعلام می‌کند

به گزارش «آناتولی»، رسول تصریح کرد: عراق به هیچ نظامی آمریکایی و یا خارجی دیگری برای جنگیدن در کنار نیروهای عراقی نیاز ندارد. عراق نیروهای آموزش دیده‌ای دارد که قابلیت دفاع از کشور و مردم را دارند.

وی افزود که برای خروج نیروهای خارجی از عراق یک روند برنامه‌ریزی وجود دارد که درباره آن در گفت‌وگوهای استراتژیک بغداد – واشنگتن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار افغانستان اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار افغانستان آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق