Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان از رئیس علوم پزشکی استان سمنان خواست اسامی افرادی که در شهرداری این شهر واکسن دریافت کردند را منتشر کند.

سید مسعود سیادتی در نشست رسمی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: عده ای تنها به دنبال تشنج و تشویش اذهان عمومی هستند و با بی اخلاقی رسانه ای چالش به راه می‌اندازند تا فشار روانی بر مردمی که این روزها از شیوع این بیماری به سر می برند بیشتر شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تزریق واکسن به پاکبان در سمنان افزود: اولویت بندی برای اختصاص واکسن امری پسندیده است. ضمنا اگر عده ای بی قانونی انجام دادند باید جلوی آنها را گرفت اما جریان سازی های مسموم که باعث ناامیدی و بدبینی مردم به عده ای شود پسندیده نیست.  

وی افزود: رئیس جمهور سخنرانی در مورد برخورد با سو استفاده کنندگان از واکسن‌ها از جمله در شهرداری‌ها و شوراها انجام داد و صدا وسیما نیز از همان زمان  آن را دستمایه ای  برای اخبار خود کرد تا القای ذهنی در مردم به این قشر به وجود آمد.

سیادتی تاکید کرد: دولت وظیفه تامین واکسن برای تمامی اقشار مردم به صورت رایگان را دارد در حالی که واکسنِ فروشی مطرح می شود و اگر هم بخش خصوصی در میان است باید دولت هزینه آن را پرداخته و آن را رایگان به دست مردم  برساند.

رئیس پارلمان شهری سمنان از رئیس علوم پزشکی استان سمنان خواستار اعلام هر چه سریعتر اسامی دریافت‌کنندگان واکسن شد و گفت: از استاندار به‌عنوان نماینده دولت نیز خواستار پیگیری و از نماینده مردم سمنان در مجلس خواستار نظارت بر این موضوع هستیم .

سیادتی با اشاره به شعر معروف « تا سیه رو شود آنکه در او غش باشد» ادامه داد: ما به اندازه کافی بر این موضوع حساسیت داشته و می خواهیم لیست افراد هر چه زودتر منتشر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهرداری سمنان همه باهم علیه کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از بزرگترین مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان اعلام کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس شورای اسلامی بود.
وی با بیان اینکه دولت در پیشنهاد لایحه اضافه شدن تعطیلات پایان هفته، روز خاصی را مشخص نکرده است گفت: اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند
حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره با گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقشار مختلف از جمله کارگران دارد که احیای واحد‌های راکد از جمله اقدام‌ها برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر است.
وی با اشاره به احیای بیش از هشت‌هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم، گفت: احیای واحد‌های راکد نقش مهم در ایجاد فرصت شغلی جدید، حفظ و تثبیت اشتغال دارد.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و پیشران نقشی مهم در اشتغالزایی و حمایت از جامعه کارگری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول