Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:11:51 GMT

۲ طرح بیمارستانی در اردبیل بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۴۱۶۶

۲ طرح بیمارستانی در اردبیل بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در آیین افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها گفت: اورژانس مامایی بیمارستان علوی شهر اردبیل پیش از این دارای چهار تخت بود ولی بعد از توسعه و بهسازی و افزایش فضای فیزیکی، تعداد تخت‌ها این بخش به هشت تخت افزایش یافت.

دکتر شهرام حبیب زاده مجموع اعتبار هزینه شده برای این بخش را سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه به علت نیاز این مرکز درمانی در مدت چهار ماه آماده شده و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بخش افتتاح شده اورژانس مامایی بیمارستان علوی دارای تجهیزات پیشرفته و پزشکان زنان و زایمان بوده و خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مادران باردار و پرخطر استان ارائه خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل همچنین با اشاره به راه اندازی بخش سی.تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل گفت: دستگاه سی.تی اسکن بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل ۱۶ مولتی اسلایس با برند کَنون بوده و جزو دستگاه های پیشرفته و معتبر جهانی است.

وی اظهار کرد: این دستگاه از محل پروژه ICERP (پاسخ به فوریت کووید۱۹) تامین شده و برای خرید، آماده سازی محل پروژه و نصب تجهیزات جانبی بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر حبیب‌زاده اضافه کرد: علاوه بر این، دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا نیز که با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خریداری و نصب شده، ظرفیت ۶۱۶ لیتر بر دقیقه دارد و امروز به مناسبت هفته سلامت راه‌اندازی شد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی افتتاح طرح اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی افتتاح طرح اردبیل دانشگاه علوم پزشکی افتتاح طرح اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه