Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلی تمام باشگاه‌های ورزشی طبق مصوبات ستاد کرونا، وزنه‌برداران به اجبار در منزل تمرین می‌کنند که آن هم فقط در حد آمادگی جسمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود وثیقی در گفت‌وگو با موج رسا; اظهار داشت: باشگاه‌های ورزشی در طول سال گذشته تعطیل بودند و این تعطیلی در زمان حاضر نیز به دلیل وضعیت قرمز کرونایی استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خسارت‌های روحی و جسمی تعطیلی باشگاه‌ها برای ورزشکاران خاطرنشان کرد: به طور کلی، ورزشکاری که تمرین نکند علاوه بر جسم از لاحظ روحی نیز ضعیف شده و بازدهی قبلی را از دست می‌دهد.

وثیقی گفت: با توجه به تعطیلی تمام باشگاه‌های ورزشی طبق مصوبات ستاد کرونا، وزنه‌برداران به اجبار در منزل تمرین می‌کنند که آن هم فقط در حد آمادگی جسمانی است.

دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان افزود: با توجه به اینکه امکان تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای ورزشکاران در منزل وجود ندارد، تمرینات ورزشکاران فقط در حد آمادگی جسمانی است.

وی با بیان اینکه وزنه‌برداران در منزل به صورت تخصصی نمی‌توانند تمرین کنند، اظهار کرد: تامین تجهیزات اولیه این رشته ورزشی بیش از 100 میلیون تومان هزینه می‌خواهد و به همین دلیف امکان تمرین تخصصی وجود نداشته و تمرینات در ایام تعطیل فقط در حد آمادگی جسمانی است.

وثیقی با اشاره به مصدومیت حسین سلطانی (ملی‌پوش وزن 81 کیلوگرم) گفت: سلطانی فعلا مصدوم است و هنوز به کشور بازنگشته است.

دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه مسابقات تیم ملی در ازبکستان امروز تمام می‌شود، اظهار داشت: هنوز زمان بازگشت سلطانی به کشور مشخص نشده اما با توجه به اینکه وی هم از ورزشکاران مدال‌آور استان و کشور بوده و هم تنها وزنه‌بردار زنجانی حاضر در تیم ملی است، برنامه داریم که مراسم استقبال از سلطانی را در محوطه روباز مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار کنیم.

وثیقی در خصوص مسابقات آتی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی جام فجر که قرار بود بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شدو به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا تاکنون برگزار نشده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.

به گزارش موج رسا؛ حسین سلطانی، وزنه‌بردار دسته ۸۱ کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان از ناحیه دست، دچار مصدومیت شده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزنه برداران وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش