Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رمپ (شیب جاده ای) دسترسی بزرگراه 76 متری شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان، مراحل پایانی احداث را سپری و بزودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، سید محمد فیاض در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه های عمران شهری، ضمن تقدیر از عوامل احداث این رمپ ورودی و ابراز خرسندی از رفع موانع موجود در مسیر اجرای آن با هماهنگی دستگاه های مربوط اظهار داشت : این رمپ دسترسی بطول 680 متر و عرض 11 متر می تواند نقش مهمی را در کاهش بار ترافیک این محدوده ایفا و دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسانتر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد : رمپ دسترسی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با اجرای عملیات خاکبرداری ، زیرسازی ، لوله گذاری ، اجرای کانیو ، انهار سرپوشیده و روباز ، جداول ، روکش آسفالت ، کاشت فضای سبز ، خط کشی محوری ، جانمایی علائم ترافیکی و تأمین روشنایی و با صرف هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد ریال آماده بهره برداری و رفتن به زیر بار ترافیک است.
او همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش پیرامون دیگر طرحها و پروژه های عمران شهری در دست اجرای این منطقه نیز یاد آور شد : پروژه های بوستان دوچرخه ، باند کندروی شرقی بلوار 45 متری بهار نیز هم اکنون مراحل پایانی احداث خویش را سپری و بزودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.
به گفته این مقام مسئول ، بوستان دوچرخه به مساحت 45 هزار متر مربع واقع در محله ولیعصر جنوبی بعنوان یکی از ابتکارات نوین مدیریت شهری پس از اجرای عملیات بتن غلطکی، جداول، آسفالت، کفپوش، زیرسازی، احداث پیست دوچرخه، کاشت فضای سبز و جانمائی المانهای شهری، مراحل پایانی تکمیل را سپری و برای احداث آن نیز هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد ریال صرف شده است.
فیاض همچنین از پروژه احداث باند کندرو شرقی بلوار 45 متری بهار نیز بطول 355 متر مربع و عرض 8.5 متر مربع نیز بعنوان یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری منطقه نام برد که فازهای سنگ ریزی ، بتن ریزی ، اجرای کانیو ، تک جدول ، لوله گذاری به قطر 1400 میلی متر، خاکبرداری و پیاده روسازی و همچنین باند دوچرخه را پشت سر گذاشته و با صرف هزینه ای معادل 60 میلیارد ریال بزودی تکمیل می شود.
در پایان با تأکید بر لزوم اجرای پروژه های شهروند محور خاطر نشان ساخت : امروز ما نیازمند اطلاع رسانی گسترده میان شهروندان هستیم و آنها باید بدانند پروژه های ماشین محور سنوات گذشته ، در دوره مدیریت شهری فعلی به پروژه های انسان محور مبدل و در واقع تعالی شأن انسانی در حوزه مدیریت شهری را در اولویت کار قرار داده ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی حق‌بین در صد‌وهجدهمین پویش امید و افتخار که در مورد پروژه تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان، تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آسیا با بزرگراه شهید لشگری گفت: شاید ابعاد این پروژه کوچک باشد، اما آنقدر پیچیده و سنگین بود به گونه‌ای که یک سال است که همکاران ما در کنار سنگین‌ترین ترافیک عبوری در حال فعالیت هستند و باید بگویم که در پیشبرد پروژه‌ها ابعاد پروژه مهم نیست بلکه ما به نیاز شهروندان و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود توجه می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که در منطقه ۲۱ پروژه بزرگ‌مقیاس زیادی تعریف شده است، تصریح کرد: در نظر داریم ظرف شش ماه اول سال نسبت به تکمیل تقاطع فتح – باغستان اقدام کنیم چرا که تاثیر زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به بزرگراه آزادگان دارد.

حق‌بین همچنین از تجهیز کارگاه پروژه دوگاز اظهار کرد: این پروژه سال‌ها متوقف بود، اما امسال احداث آن را شروع می‌کنیم و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال وارد مدار بهره‌برداری شود تا موجب بازگشایی ترافیک در این محدوده شود.

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران نیز با بیان این‌که شاید این پروژه از نظر حجم و وسعت کوچک باشد، اما واقعیت این است که معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران با این پروژه حل شد.

وی با بیان این‌که افزایش دو به سه خط در لاین کندروی آزادگان باعث گشایش ترافیکی شده به گونه‌ای که دیگر ترافیک چند کیلومتری در این محدوده نمی‌بینیم اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان تحکیم بستر شد و با این تحکیم بستر اصولی چندین سال به عمر مفید این محدوده اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران اضافه کرد: در مسیر جنوب به شمال محدوده فتح به ابوسعید نیز به طول کیلومتر لاین کندرویی افتتاح شده است که موجب کاهش شدید ترافیک در این محدوده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید