Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید عباس میرکریمی ظهر امروز در حاشیه  مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در گلپایگان اظهار کرد: در ادامه طرح سردار سلیمانی در قالب نهضت توزیع بسته‌های معیشتی، در ماه مبارک رمضان نیز با حمایت امام جمعه گلپایگان و امام جمعه گلشهر و با همت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان با جمع آوری کمک‌های مالی خیرین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان افزود: از محل این کمک‌های مالی خیرین  ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان تهیه شده است که در پنج مرحله به مناسبت‌های ولادت امام حسن مجتبی، شب‌های قدر و عید سعید فطر توزیع  می‌شود.

وی گفت: در شهرستان گلپایگان  پس از شیوع بیماری کرونا تاکنون بالغ بر هشت هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان تهیه و میان آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از محدودیت‌های کرونایی  با حفظ کرامت انسانی توزیع شده است.

میرکریمی از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی  پس از ماه مبارک رمضان  در اجرای طرح امام حسین مجتبی خبر داد و خاطرنشان کرد:  تاکنون توسط پایگاه‌های بسیج ۴ هزار و ۵۰۰  نیازمند گلپایگانی شناسایی و در سامانه ثبت نام شدند که در طول سال کمک‌های معیشتی میان آن‌ها توزیع می‌شود.

انتهای  پیام/۶۳۰۷۱/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان گلپایگان سردار سلیمانی مقاومت بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه