Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:23:38 GMT

اینتر 0-0 هلاس ورونا‌؛ محل تبادل نظر کاربران

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۶۱۷

صدرنشین سری آ از هلاس ورونا پذیرایی می کند. 

اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان هلاس ورونا است.

اطلاعات بازی اینتر و هلاس ورونا  تاریخ برگزاری: یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 (25 آوریل 2021) ساعت برگزاری: 17:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم جوزپه مه آتزا؛ میلان  تورنمنت: هفته سی و سوم سری آ ایتالیا - فصل 2020/21 داور: روساریو آبیسو گلزنان اینتر: -  گلزنان هلاس ورونا: - ترکیب اولیه اینتر و هلاس ورونا

اینتر: هندانوویچ، اشکرینیار، باستونی، دی فرای، حکیمی، پریشیچ، بروزوویچ، بارلا، اریکسن، لوکاکو، لائوتارو مارتینز

هلاس ورونا: سیلوستری، چچرینی، مانیانی، دی مارکو، فارائونی، تامزه، ایلیچ، لازوویچ، باراک، بسا، لازانیا

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با محمد پنجعلی: طرح 28 ساله ها گذاشتند، معلوم نبود طرح است یا نقشه! استقلال - الدحیل؛ از عملکرد فولبک های تیم تا تصمیمات منطقی تر کادر فنی | تحلیل فنی شکایت باشگاه استقلال از داور بازی با الدحیل تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس به مدت 5 روز / رسمی سکوت تیری آنری شکست: این آرسنال را نمی شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هلاس ورونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود


به گزارش تابناک،‌ در ادامه اختلافات و کشمکش‌های داخلی شدید در میان مسئولان اسرائیلی، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه کابینه بنیامین نتانیاهو را تهدید به سرنگونی کرد.

گانتز تهدید کرد که اگر کابینه اسرائیل با «طرح مناسبی برای توافق تبادل [اسرا] مخالفت کند که تحت حمایت سرویسهای امنیتی هم قرار دارد»، این کابینه سرنگون خواهد شد.

وی همچنین گفت که آزادی اسرای اسرائیلی در بند مقاومت فلسطین، از عملیات در رفح بسیار مهمتر است؛ اسرایی که «کابینه آنان را به حال خود رها کرده است».

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل هم بعدازظهر امروز نخست‌وزیر این رژیم را تهدید کرد و گفت: «موافقت با طرح مصر، نوعی تسلیم‌شدن ذلت بار است و نازی‌ها را علیه صدها سرباز دلیر ارتش اسرائیل که در نبرد کشته شدند، پیروز می‌گرداند.»

اخیرا در مصر به عنوان میانجی مذاکرات آتش‌بس غزه، پیشنهادهایی برای تبادل اسرا، برقراری آتش‌بس و خروج کامل نیروهای اسرائیلی از غزه مطرح شده است که برخی وزرای اسرائیلی به‌شدت با آن مخالفت کرده‌اند.

اسموتریچ در ادامه تصریح کرد، طرح جدیدی که اخیرا برای تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس مطرح شده، حکم اعدام را برای ربوده‌شدگانی که شامل توافق نمی‌شوند، دارد و فراتر از آن، برای اسرائیل مستقیما خطری موجودیتی به حساب می‌آید.
او در پایان نتانیاهو را تهدید کرد و گفت: «اگر تصمیم بگیرید، پرچم سفید بلند کنید و فرمان اشغال رفح (جنوب غزه) را که مأموریت نابودی حماس، بازگردانی امنیت ساکنان جنوب و شهروندان اسرائیل و همچنین بازگردانی تمام برادران ما و برادران ربوده‌شده ما به خانه‌هایشان است، لغو کنید، کابینه‌ای که آن را ریاست می‌کنید، دیگر حق وجود داشتن نخواهد داشت.»

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص