Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@12:34:18 GMT

تشدید برخورد با ناقضان پروتکل‌ها

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۶۷۰۸

سخنگوی ستاد مدیریت کروناویروس استان همدان از تشدید نظارت‌ها و برخورد شدید با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد. ناطقان: مهرداد نادری‌فر اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی حال حاضر استان همان محدودیت‌هایی است که در طرح جامع هوشمند برای شهرهای قرمز درنظر گرفته شده، اما قرار است تظارت‌ها تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در جلسه فوق‌العاده امروز ستاد مدیریت کرونای استان تصمیم گرفته شد تا نظارت‌ها، کنترل بر اجرای دقیق مصوبات، برخورد با قانون شکنان و افرادی که پروتکل‌ها و مصوبات را رعایت نمی‌کنند، افزایش پیدا کند.

سخنگوی ستاد مدیریت کروناویروس استان همدان ادامه داد: تیم‌هایی اضافه شده و ادارات موظف شدند کنترل و مراقبت لازم را در زیرمجموعه‌های خود داشته باشند.

وی در رابطه با تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های استان گفت: تعدادی تخت‌ بیمارستانی به بیمارستان‌های سراسر استان اضافه کردیم و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز سه دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان‌ها تحویل دادیم، بنابراین در حال حاضر مشکلی نداریم.

نادری‌فر در رابطه با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در استان اظهار کرد: برنامه‌ای برای احداث بیمارستان صحرایی نداریم چراکه ظرفیت این بیمارستان فقط ۵۰ نفر است در حالیکه ما فقط برای شهرستان ملایر ۸۰ تخت ارسال کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش برای اقناع سازی مردم در جهت مسئولیت اجتماعی و همراهی برای قطع زنجیره بیماری به وسیله‌ همکاری جمعی هستیم. منبع: ایسنا برچسب ها: تشدید برخورد ، ناقصان ، پروتکل ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تشدید برخورد پروتکل ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید