Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، شجاع خلیل زاده هیچ گفت‌وگویی با مدیران پرسپولیس نداشته و خبر اخطار مدیران باشگاه به وی صحت ندارد.

از صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه شجاع خلیل زاده مدافع اسبق سرخپوشان با حضور در اتاق برخی هم تیمی های سابق خود در هند، آنها را برای حضور در لیگ ستارگان قطر تشویق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث شده تا افشین پیروانی به این بازیکن تذکراتی بدهد.

حضور هم زمان پرسپولیس و الریان قطر در یک هتل موجب شده تا این شائبه به گوش برسد.

در حال حاضر به خاطر شرایط کرونایی دو تیم در قرنطینه کامل به سر می‌برند. از طرفی هتل محل اقامت سرخپوشان در هند به چند فاز تقسیم می‌شود که کاروان پرسپولیس در یک فاز و کاروان الریان در فاز دیگر مستقر هستند و امکان حضور این بازیکن در بین سرخپوشان وجود ندارد.

حتی بازیکنان دیگر هم نمی‌توانند به اتاق هم تیمی‌های خود بروند. از سویی دیگر نیز خبر اخطار مدیران پرسپولیس به مدافع سابق مطرح شد که این موضوع نیز صحت ندارد. با توجه به اینکه قرارداد برخی بازیکنان رو به اتمام است، برخی قصد دارند از راه‌های مختلف دنبال بهانه باشند تا بازیکنان را ترغیب به جدایی کنند اما این بار مدافع سابق پرسپولیس و کنونی الریان قربانی این اهداف شده است.

این در حالی است که قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس رو به اتمام است اما آنها از سوی مدیران دعوتنامه را برای تمدید قرارداد دریافت کرده‌اند و در بازگشت کاروان تیم به تهران موضوع تمدید قرادادها خیلی جدی‌تر دنبال می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ ستارگان قطر افشین پیروانی الریان قطر افشین پیروانی الریان قطر پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس