Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز دوشنبه (۶ اردیبهشت ماه) با اصحاب رسانه که به صورت آنلاین برگزار شد، در مورد فایل صوتی منتشر شده از صحبت های ظریف گفت: آنچه منتشر شده به هیچ وجه از ابتدا یک مصاحبه نبود و قرار هم نبود مصاحبه باشد و یک گفت‌وگوی رسانه‌ای نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گفت‌وگو در چارچوب گفت‌وگو‌های معمول و محرمانه‌ای است که در داخل دولت انجام می‌شود. توافق دوجانبه برای حفظ محرمانگی بوده است. وزارت خارجه در هیچ کدام از فرآیند این گفت‌وگو از جمله انتخاب تیم مصاحبه کننده، عوامل و نگهداری فایل‌ها هیچ نقشی نداشته و اینکه چه کسانی چگونه و چرا چنین کرده‌اند را نمی‌دانیم.

وی افزود: اینکه چه کسانی و چگونه فایل صوتی گفت‌وگوی محرمانه ظریف را منتشر کردند را نمی دانیم، اما  اظهارات آقای ظریف باید به صورت کلی  و نه گزینشی بیان شود، این سه ساعت و خرده‌ای که منتشر شده از دو شب قبل کم کم متوجه شدیم که منتشر می‌شود و دیروز به اوج خود رسید. وزیر خارجه همواره نظرات خود را پشت درهای بسته، شفاف و صریح اعلام می‌کند. در این فایل هم آقای ظریف در خصوص سردار سلیمانی مفصل با تکریم و احترام سخن گفته است و همه نقش سردار در صلح منطقه  به خوبی می دانند، حالا یک ذوق زدگی در برخی از رسانه ها منتشر  شده است و آنها که اهل خرد هستند متوجه می‌شوندِ نیت این موضوع هم باید بررسی شود، یک امر غیر قانونی انجام شده است؛ مسئولان جمهوری اسلامی در فضای کارشناسی بسیار شفاف و صریح هستند.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سعید خطیب زاده وزارت خارجه منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تلخ طالقانی از آنچه بر زن تختی گذشت

تعداد بازدید : 61 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 448 محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی در گفتگو با برنامه تلویزیونی از مرگ رازآلود جهان‌ پهلوان تختی گفت و بر مواضع بابک تختی که خودکشی پدرش را تایید کرده بود، صحه گذاشت. او همچنین تلویحاً علت این خودکشی را فشار عمومی بر روی تختی اعلام کرد. حرف‌های طالقانی را درباره تختی و زنش می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت تلخ طالقانی از آنچه بر زن تختی گذشت
  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!