Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:53:14 GMT

راه‌یابی ۱۸۴ دانش‌آموز همدانی به المپیادهای علمی کشور

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۹۳۱

راه‌یابی ۱۸۴ دانش‌آموز همدانی به المپیادهای علمی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌یابی ۱۸۴ دانش‌آموز استان به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور خبر داد و اظهار کرد: راه‌یابی این تعداد دانش‌آموز به مرحله دوم الپیاد کشوری طی ۱۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه این المپیاد در ۱۳ رشته برگزار شد که ۲ هزار و ۱۶۵ دانش‌آموز از استان همدان شرکت کردند گفت: رشته‌ها شامل المپیاد ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، جغرافیا، ریاضی، زیست‌شناسی، سلول‌های بنیادی، شیمی، علوم زمین، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک و ریاضی آزمایشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه موفقیت دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سبب ایجاد اعتماد به نفس آنها می‌شود افزود: المپیادها و مسابقه‌های علمی وسیله‌ای برای شناسایی استعدادهای درخشان و معرفی آنها به جامعه است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان المپیاد علمی دانش آموزان همدان مدیرکل آموزش و پرورش همدان المپیادهای علمی کشور دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک