Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت:با افتتاح سایت جدید پرورش میگو در استان بوشهر ۹۰۰ هکتار به ظرفیت فعلی افزوده شد.

به گزارش برنا؛ علی بازدار، مدیرکل شیلات استان بوشهر  با اشاره به اینکه  اکنون ظرفیت به ۶ هزار و ۳۰۰ هکتار با تولید ۳۰ هزار تن میگوی پرورشی رسیده است، گفت: سایت پرورش میگو بامداد شیف به مساحت ۹۰۰ هکتار در قالب ۲۸ مزرعه ۲۵ هکتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ذخیره سازی بچه میگو در سایت پرورشی بامداد شیف امسال انجام می‌شود گفت: از ۹۰۰ هکتار مساحت سایت بامداد پرورش میگو ۷۰۰ هکتار آن مفید است و ۳ هزار و ۵۰۰ تن بر تولید پرورش میگو استان بوشهر می‌افزاید.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از ایجاد کارآفرینی در افتتاح این سایت پرورش میگو شیف خبر داد و گفت: با افتتاح این سایت پرورشی زمینه کارآفرینی ۷۰۰ نفر فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوشهر شیلات پرورش میگو استان بوشهر پرورش میگو سایت پرورش ۹۰۰ هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ وحید نیک روش افزود: طرح ساماندهی گذر فدک در بافت تاریخی بوشهر نیز بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واگذار شده ولی تاکنون این مهم را به اتمام نرسانده است.   وی بیان کرد: چنانچه اداره کل میراث فرهنگی توان اجرای طرح را ندارد شورا و شهرداری بوشهر آمادگی دارند تا طرح ساماندهی گذر فدک را به اتمام برسانند.   نیک روش ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مدیریت شهری در بوشهر از محل اعتبارت ارزش افزوده است که در این زمینه از اداره کل مالیاتی استان خواسته شده سهم دقیق استان در این حوزه را مشخص کند.   وی گفت: اعتبارات ارزش افزوده بوشهر همچنان براساس جمعیت ۲۳۰ هزار نفری پرداخت می‌شود و این در حالی است که شهر به مرز ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.   نیک روش یادآور شد: در سال گذشته پیش بینی‌ها برای پرداخت هزار میلیارد ریال اعتبارت ارزش افزوده به شهرداری بوشهر بود که از این میزان تنها هفت هزار میلیارد ریال آن محقق شد.   وی ادامه داد: پیش‌بینی شده امسال بین ۱۱ تا ۱۲ هزار اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شود که براساس روال سابق شاید این میزان نیز محقق نشود.   نیک روش گفت: این اعتبارات مصوب دولت و مجلس شورای اسلامی بوده از این رو انتظار می‌رود حق شهر بوشهر به طور تمام و کمال پرداخت شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد