Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:17:08 GMT

انتخاب لوازم بدنسازی و یوگا به سبک حرفه‌ای‌ها

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۲۰۳

انتخاب لوازم بدنسازی و یوگا به سبک حرفه‌ای‌ها

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بدنسازی که در انواع گوناگونی وجود دارد، یک ورزش هدفمند و لازم است که لزوماً به افزایش حجم و عضله منجر نمی‌شود. حتی افرادی که تصمیم به انجام ورزش‌های دیگر مانند یوگا، فوتبال، ژیمناستیک، دومیدانی و دیگر ورزش‌های استقامتی و قدرتی دارند، نیاز است که بدنسازی را به‌صورت یک ورزش حرفه‌ای دنبال کنند؛ اما دقت داشته باشید که برای انجام هر نوع ورزش به وسایل مخصوصی نیاز است تا بتوانید به‌خوبی فعالیت‌های تعیین شده را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال توپ بدنسازی، کش بدنسازی و دمبل‌های مخصوص از ابتدایی‌ترین لوازم بدنسازی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها تمرین‌های گوناگون را به راحتی انجام دهید.

توپ بدنسازی

توپ بدنسازی که با نام توپ پیلاتس نیز شناخته می‌شود، در ابعاد گوناگونی قابل تهیه و استفاده است. شما می‌توانید با این توپ انواع فعالیت‌های هوازی را به بهترین شکل انجام دهید. همچنین این توپ شرایط انجام تمرین‌های متفاوتی را ایجاد می‌کند. از همین جهت یک انتخاب به‌صرفه و کاربردی به نظر می‌رسد. از جمله تمرین‌هایی که با استفاده از توپ بدنسازی انجام می‌شود، می‌توان به مواردی چون اسکات توپ، اسکات تک‌پا، فیله، پل توپ و … اشاره کرد. تمام تمرین‌های نام برده شده، استقامت بدن شما را افزایش می‌دهند و بدنتان را برای انجام ورزش‌های دیگر آماده می‌کنند.

کش‌های بدنسازی

کش بدنسازی از جمله ابزارهایی است که می‌توان از آن در بسیاری از رشته‌های ورزشی استفاده کرد. این کش‌ها باعث می‌شوند که شما بتوانید تمرین‌های متنوعی را با میزان سختی‌های مختلف انجام دهید. کش‌های بدنسازی که با دیگر کش‌های معمولی تفاوت دارند، در ورزش‌های گوناگونی چون پیلاتس، آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، تی آر ایکس و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دقت داشته باشید که کش‌های بدنسازی در انواع گوناگونی موجود هستند و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. از جمله انواع کش‌های بدنسازی می‌توان مواردی چون کش‌های لوپ (باندهای حلقه‌ای)، کش‌های لوله‌ای، کش‌های پیلاتس، کش‌های پاور باند، کش‌های تی آر ایکس و کش‌های ۴D PRO را نام برد.

دمبل‌های ورزشی

دمبل‌های ورزشی ازجمله ابزارهایی هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها فعالیت‌های گوناگونی را انجام دهید. برای مثال دمبل ایروبیک به شما اجازه می‌دهد که تمرین‌های لازم را به شکل صحیح انجام دهید و نتیجه بهتری به دست آورید. دقت داشته باشید که دمبل‌ها در وزن‌های گوناگونی قابل استفاده هستند که این موضوع به نوع ورزش و استقامت بدن شما بستگی دارد.

یوگا و لوازم ضروری برای یوگا

یوگا از جمله ورزش‌هایی است که علاوه بر بدن، ذهن و روح شما را نیز به چالش می‌کشد. هدف از انجام این ورزش، تمرکز بر روی ماهیچه‌ها، کنترل آن‌ها و داشتن آگاهی بیشتر بر روی بدن است و همین موضوع سبب شده که بسیاری از افراد برای فرار از دغدغه‌های ذهنی خود، این ورزش را انتخاب کنند. نکته جالب اینجاست که حتماً نیازی به باشگاه نیست و شما می‌توانید تمرین‌های یوگا را در منزل خود انجام دهید؛ البته به شرط آن که لوازم یوگا را داشته باشید.

زیرانداز یوگا از اولین تجهیزاتی به‌حساب می‌آید که شما برای انجام این ورزش به آن نیاز دارید. زیرانداز یوگا که با نام دیگری چون مت شناخته می‌شود، از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ بنابراین توصیه می‌شود در زمان خرید، زیراندازی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی دارد، زیرا این مدل از زیرانداز یوگا برای مدت زمان طولانی‌تری کار خواهد کرد و شما می‌توانید به راحتی و در شرایط ایمن از آن استفاده کنید. در حقیقت یک زیرانداز باکیفیت یوگا، از سطحی با سلول‌های بسته برخوردار است که این ویژگی مانع نفوذ رطوبت و عرق به آن می‌شود، بنابراین دیگر در این زیرانداز باکتری رشد نخواهد کرد و مشکلی برای شما در زمان استفاده از آن پیش نمی‌آید.

از دیگر لوازم یوگا می‌توان به مواردی چون کش‌های مقاومتی، بلوک‌های مورد نیاز، چرخ‌های یوگا و لباس‌های مناسب اشاره کرد. شما با در اختیار داشتن چنین ابزاری، می‌توانید به راحتی در محیط منزل خود فعالیت‌های مربوط به یوگا را انجام دهید. حال شاید برای شما سوال پیش آید که چگونه و از کجا می‌توان لوازم مربوط به ورزش‌های گوناگون، مانند لوازم یوگا، لوازم پیلاتس، بدنسازی و … را خریداری کرد؟ در اینجا توصیه ما به شما فروشگاه اسپرت مایکت است.

اسپرت مایکت؛ بهترین انتخاب برای شما

فروشگاه اسپرت مایکت از بهترین فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش محصولات ورزشی مانند لوازم یوگا، لوازم پیلاتس، توپ بدنسازی، کش‌های بدنسازی، دمبل ارزان و هزاران محصول دیگر فعالیت دارد. این فروشگاه تمام محصولات را در بهترین کیفیت برای شما آماده کرده است و شما می‌توانید با خیال راحت هر آنچه نیاز دارید را به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین این فروشگاه شرایطی چون ۷ روز ضمانت بازگشت محصول، امکان پرداخت در محل و امکان تحویل اکسپرس را نیز برای شما در نظر گرفته تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5198271

منبع: مهر

کلیدواژه: یوگا بدنسازی ورزش کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تبلیغات کسب و کارهای اینترنتی وسایل سرمایشی گروه صنعتی ایران خودرو ایران خودرو سنگ آهن سیمان خودروسازان استاندارد فولاد داروخانه اندروید انجام دهید شما می توانید توپ بدنسازی داشته باشید برای شما دمبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم

الساندرو دل پیرو در چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی شرکت کرد.

دانلود (4.3MB)

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم