Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:29:41 GMT

نوکیا موبایل میان رده با ۵ دوربین پشتی می سازد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۶۵۴

نوکیا موبایل میان رده با ۵ دوربین پشتی می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت HMD Global در سال ۲۰۱۹ میلادی موبایل «نوکیا۹ پیور ویو» (Nokia PureView) را به عنوان نخستین موبایل جهان با ۵ دوربین پشتی عرضه کرد. هرچند گزارش‌هایی درباره عرضه موبایل جانشین آن منتشر شده اما شرکت فنلاندی از عرضه یک پرچمدار خودداری کرده است.

اکنون اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد این شرکت مشغول توسعه یک موبایل میان رده با تنظیمات دوربین پشتی ۵ تایی است که جانشین «نوکیا ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ ۵G» خواهد شد. احتمالاً این دستگاه به عنوان یکی از موبایل‌های سری X به بازار عرضه می‌شود.

در این گزارش اشاره شده جانشین «نوکیا ۸.۳ ۵G» با ۵ دوربین پشتی عرضه می‌شود که یکی از آنها ۱۰۸ مگاپیکسلی است. نام آن نیز به جای «نوکیا ۸.۴ ۵G»، «نوکیا X۵۰» خواهد بود.

پیش بینی می‌شود موبایل نمایشگر ۶.۵ اینچی Pure Display V۴ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشد. همچنین اسنپ دراگون ۷۷۵G (با شماره مدل SM۷۳۵۰) در آن به کار می‌رود.

باتری دستگاه ۶ هزار میلی آمپری خواهد بود و دستگاه از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته اطلاعاتی درباره دوربین‌های دیگر این موبایل در دسترس نیست.

کد خبر 5198301 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: نوکیا دوربین صفحه نمایشگر موبایل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان ایرانسل تحقیقات علمی گوگل انگلیس فناوری فضایی فناوری نانو ویروس کرونا واکسن کرونا ناسا امنیت سایبری هوش مصنوعی دوربین پشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان

امتداد - مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اعلام نتایج تحلیلی شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان گفت: بانک مسکن در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان موفق به کسب رتبه اول در بین بانک‌ها و همچنین قرار گرفتن در بین شش دستگاه برتر اجرائی شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری کردستان، از بانک مسکن به دلیل کسب رتبه اول در بین بانک‌های استان و قرار گرفتن در جمع ۶ دستگاه برتر اجرائی استان از حیث شاخص‌های ارتباطات مردمی و ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

مرادعلی بهمنی، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در سال گذشته، عنوان کرد: سابقه طولانی و درخشان بانک مسکن در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و بسیار خوشحالیم که امروز بانک مسکن به واسطه عملکرد چشمگیر خود، جایگاه رفیعی در اذهان و عموم مردم استان دارد.

بهمنی، افزایش انعطاف‌پذیری و به روز رسانی خدمات و فرآیندها را لازم و ضروری دانست و افزود: با حضور موثر بانک در دیدارهای مردمی و میزهای خدمت، خوشبختانه میزان رضایت مردم از عملکرد بانک مسکن در سطح قابل قبولی قرار دارد که نشان از عزم جزم مدیران در گسترش عدالت اجتماعی و رفع معضلات بخش مسکن دارد.

وی ضمن تبریک به مجموعه بانک مسکن ادامه داد: امید داریم روند رو به رشد و موفق این بانک در اجرای پروژه‌های ملی و استانی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ادامه یابد.

در ادامه، امید راست‌بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان ضمن قدردانی از حسن نظر و تعامل مناسب مجموعه همکاران استانداری با بانک عنوان کرد: با همه همکاران عهد بستیم تا در ارائه خدمات و تسهیلات به جامعه هدف از جمله اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه کوتاهی نکنیم و با همدلی و اتحاد، زمینه توسعه پایدار استان و بهره‌مندی مردم از منابع ملی را فراهم آوریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود