Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت اقدام مسکن ملی اعلام کرد که این طرح در بیش از 770 شهر کشور در حال اجرا است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، جلسه هماهنگی طرح اقدام ملی مسکن در تاریخ 5 اردیبهشت 1400 با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط به صورت ویدئو کنفرانسی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در مورد این جلسه با اشاره به هماهنگی‌های انجام گرفته در سراسر کشور در خصوص این طرح گفت:‌ در این جلسه ضمن هماهنگی بابت طرح‌های اقدام ملی سراسر کشور، پیشرفت پروژه‌ها، زمان‌بندی پیشرفت و اتمام پروژها کنترل و تصمیمات لازم گرفته شد.
وی افزود: در این زمینه به استان‌ها تصمیمات گرفته شده ابلاغ شد تا در زمان‌های مدنظر پروژه‌ها با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر به متقاضیان تحویل داده شود.
بیشتر بخوانید:عرضه مسکن در کشور با سیاست‌های یکپارچه در بخش‌های مختلف اقتصادی پشتیبانی نمی‌شود
محمود زاده در خصوص آخرین وضعیت اقدام ملی مسکن در کشور گفت: این طرح در بیش از 770 شهر کشور در حال اجرا بوده که هرکدام مراحل مختلفی را طی می کند. در بعضی از شهرها سال گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های این طرح بودیم و در برخی نیز تا پایان دولت دوازدهم برنامه‌ریزی شده است که بهره‌برداری و تحویل داده شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: کار در مراحل مختلف در حال اجرا بوده و قطعا با توجه به آورده‌ متقاضیان پروژه‌ها سرعت بیشتری گرفته و زودتر به اتمام خواهند رسید.
منبع: وزارت راه وشهرسازی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است