Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:02:54 GMT

دانشگاه کردستان در رتبه‌بندی تاثیر تایمز ۲۰۲۱ قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۸۰۶۰

دانشگاه کردستان در رتبه‌بندی تاثیر تایمز ۲۰۲۱ قرار گرفت

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه کردستان گفت: بر اساس جدیدترین نتایج منتشر شده از سوی موسسه علمی تایمز، دانشگاه کردستان در رتبه‌بندی تاثیر دانشگاه‌ها ۲۰۲۱ موفق به کسب رتبه کلی ۸۰۰-۶۰۱ شد.

رحمت صادقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در رتبه‌بندی تاثیر تایمز اثرگذاری دانشگاه‌ها بر مبنای فعالیت‌های آنان در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) بر اساس ۴ شاخص پژوهش، مدیریت، توسعه و آموزش سنجیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهداف توسعه پایدار را شامل ۱۷ مورد عنوان کرد و افزود: نبود فقر، نبود گرسنگی، سلامت و رفاه، کیفیت آموزش، برابری جنسیتی، دسترسی به آب بهداشتی، انرژی مقرون به صرفه و پاک، اشتغال مناسب و رشد اقتصادی، صنعت، نوآوری و زیرساخت، کاهش نابرابری، شهرها و جوامع پایدار، تولید و مصرف مسئولانه، عملکرد در خصوص کنترل اقلیم، زندگی زیر آب، زندگی در زمین، صلح، عدالت و قدرت و  مشارکت در تحقق اهداف توسعه است.

رئیس دانشگاه کردستان، ذکر کرد: در سومین ارزیابی تاثیر دانشگاه‌ها که توسط موسسه تایمز منتشر شد، تعداد  هزار و ۱۱۱ دانشگاه از ۹۴ کشور جهان حضور دارند که در رتبه‌بندی کلی، دانشگاه منچستر انگلستان و دو دانشگاه سیدنی و دانشگاه PMIT از کشور استرالیا به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

صادقی خاطرنشان کرد: در لیست دانشگاه‌های تاثیرگذار اسامی ۲۷ دانشگاه ایرانی به چشم می خورد که عمدتا از دانشگاه‌های علوم پزشکی است

وی با اشاره به اینکه بنا بر نتایج منتشر شده، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حائز رتبه های اول تا سوم شدند، گفت: دانشگاه کردستان در سومین حضور خود، رتبه ۱۵ در بین کل دانشگاه‌های ایرانی، رتبه ۷ در بین دانشگاه‌های جامع ایرانی و رتبه جهانی ۸۰۰-۶۰۱ را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه کردستان استانی علمی و آموزشی دانشگاه کردستان رتبه بندی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳

امتداد- اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص شاخص های عملکردی شعب بر اهمیت استفاده از ابزارهای مالی تعهدی برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند و بسیج امکانات و فعال شدن همه ظرفیت های بانک را در راستای جذب منابع پایدار و ارزشمند و افزایش کسب سهم از بازار همسو با سیاست های راهبردی و اعتباری بانک در سال جاری را مهم دانستند.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این همایش که با حضور اعضای هیأت مدیره، قائم مقام،اعضای هیأت عامل، معاونان، رؤسای ادارات کل، رؤسای ادارات امور شعب استان‌ها و شعب مستقل بانک برگزار شد، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران با بیان این که در سایه رهنمودهای مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ارشد بانک توانستیم سال گذشته شاهد تحولات و دستاوردهای بزرگ و خوبی باشیم،افزود: کسب رتبه نخست در شبکه بانکی، رفع تراز نقدینگی، موفقیت در مدیریت دارایی و بدهی و افزایش سهم بازار از مهمترین دستاوردهایی بود که در سال گذشته با حمایت های واحد های صف و ستاد بدست آمد.

گام های بلند در مسیر کسب سهم از بازار

وی با توصیف این مطلب که با تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران در تمامی ارکان بانک توانستیم مجدد با کسب سهم از بازار در رتبه نخست کشور بایستیم، گفت: امسال بنا داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و تحول‌آفرین همانند گذشته در نظام بانکداری کشور و معرفی کنیم.

مونسان با بیان این که بهار بانک را از ابتدای فصل بهار امسال رقم خواهیم زد، گفت: در سال جاری مصمم هستیم با کمک و تلاش همکاران در راستای تحقق شعار سال و اهداف بانک قدم های مناسب و خوبی را برداریم.

وی با اشاره به این که برای موفقیت باید همه دست به دست هم در مسیر توسعه و موفقیت حرکت کنیم، اظهارداشت: با طراحی و تدوین سیاست ها و اهداف بانک برای سال ۱۴۰۳ ما انتظار داریم که تمامی همکاران در واحد های صف و ستاد در سراسر کشور براساس نقشه راه موجود حماسه ای دیگر را خلق کنند.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش با برشمردن این نکته که نیروی انسانی  موتور محرکه بانک است، گفت: ما در سال جاری با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود به دنبال جذب مستمر منابع ارزشمند و پایدار و همچنین افزایش سهم بازار در تمامی شاخصه ها هستیم .

معاون امور شعب بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش در این همایش از ایجاد و راه اندازی طرح اقتدار ملی خبر داد و تصریح کرد: این طرح از ابتدای امسال در راستای جذب منابع و کسب سهم از بازار بانک بزودی راه اندازی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مدیریت بهینه منابع و مصارف را یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی پیشِ روی بانک دانست و افزود: همکاران باید نسبت به مدیریت منابع و مصارف و تراز نقدینگی در شعب حساسیت کافی داشته باشند.

وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: در سال جاری محور اصلی حرکت بانک رفع ناترازی و استفاده از ابزارهای مالی تعهدی است.

لزوم توجه به ابزارهای تعهدی مالی

عباس پیروزی عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران در ادامه این همایش ارائه خدمات مالی و اعتباری بهینه را به مشتریان در بانک ملی ایران لازم و ضروری دانست و یادآورشد: با توجه به شرایط رقابتی و حرکت شبکه بانکی در مسیر ارائه خدمات بهینه به مشتریان، بانک ملی ایران با ارائه خدمات متنوع اعتباری در صدد برداشتن گام های موثری است.

وی در ادامه به همفکری، همکاری، همگرایی و کمک ها و حمایت های همه همکاران در رشد و گسترش بانک اشاره کرد و افزود: با سازوکاری مناسب و تامین زیرساخت های اساسی زمینه موفقیت در بانک را فراهم خواهیم کرد.

معاون اعتباری بانک ملی ایران استفاده از ابزارهای تعهدی مالی را از اولویت های بانک دانست و افزود: در راستای تحقق شعار سال و دست یابی به اهداف بانک با استفاده از ابزارهای تعهدی منابع خوبی را برای اجرای پروژه های تولیدی و صنعتی در کشور جذب خواهیم کرد.

در بخشی از این همایش ضمن ارزیابی عملکرد واحدها و پاسخگویی به سوالات حاضران، بر نقش مشتری محوری در تحول بانکداری، لزوم داشتن محصولات برتر، توجه به نیاز مشتری، جذب منابع، فرآیندهای جدید بانکداری و… تاکید شد.

گفتنی است، در این همایش اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری به بیان طرح دیدگاه ها و ارائه نظرات خود پرداختند و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر طرح اقتدار ملی، فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با ارائه پیشنهاداتی، راهکارهایی برای عملیاتی کردن هر چه بهتر برنامه های بانک مطرح شد.

در بخش دیگری از این همایش نیز شاخص های عملکردی بانک در بخش های مختلف توسط حامدرضا فقیهیان علیرضائی، رئیس و میثم سراج معاون اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش از طرح اقتدار ملی با هدف ایجاد انگیزه برای همکاران در راستای جذب منابع جدید و تلاش برای افزایش کسب سهم از بازار رونمایی شد.

در کارگروهی دیگر هم که با حضور معاونان و مدیران امور سه گانه برگزار شد، هر یک از مدیران حاضر به بیان نقطه نظرات خود درباره امور بانک پرداختند و پیشنهادها و پرسش های خود را مطرح کردند.

لازم به ذکر است، این همایش فردا در روز دوم نیز با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور، روسای ادارات کل، ادارات امور شعب و شعب مستقل بانک پیرامون ارزیابی عملکرد واحد های بانک و بررسی نقشه راه سال جاری پیگیری خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ساخت بلوک بتنی سبک ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎده ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﻧبی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻼﻣﯿﻦ
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان