Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست دفتر توسعه کسب‌وکار دانش‌بنیان شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: توسعه قراردادهای بومی‌سازی فناوری در صنعت پتروشیمی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در اجرای طرح‌های پتروشیمی، از مهم‌ترین اهداف این مرکز است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن قلی‌پور در نشست همکاری مشترک پارک فناوری پردیس با مرکز توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان صنعت پتروشیمی که با هدف به‌کارگیری ظرفیت‌ شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه صنعت پتروشیمی برگزار شد، گفت: توسعه قراردادهای بومی‌سازی فناوری در صنعت پتروشیمی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در اجرای طرح‌های پتروشیمی، از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مرکز توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان صنعت پتروشیمی در آذرماه 1399 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین شناسایی تقاضاهای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت پتروشیمی را از دیگر برنامه‌های مهم این مرکز برشمرد.
سرپرست دفتر توسعه کسب‌وکار دانش‌بنیان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست ضمن تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های شرکت‌های عضو پارک در همکاری با صنعت پتروشیمی، افزود: امکان تأسیس فن‌ بازار تخصصی صنعت پتروشیمی از ابزارهای شکل‌گیری زیست ‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی است.
بررسی امکان تأسیس فن‌ بازار تخصصی صنعت پتروشیمی
به گزارش پارک فناوری پردیس، احمد عسگری، مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس نیز در این نشست با اشاره به جایگاه و مأموریت ملی پارک فناوری پردیس در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نفت و زیرساخت‌های موجود، تصریح کرد: پارک فناوری پردیس با ایجاد زنجیره هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری با حضور همه بازیگران زیست‌بوم فناوری و نوآوری و پیاده‌سازی جریان‌های فناوری و نوآوری در این حوزه تجربه همکاری با صنعت نفت را دارد.
وی توضیح داد: هدف از این همکاری ایجاد همکاری نزدیک میان شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران و کارشناسان با مرکز توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان صنعت پتروشیمی است.
مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس، هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشور، پذیرش مسئولیت‌های حقوقی، مالی و اجرای پروژه‌های دانش‌بنیان در این صنعت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در تأمین ضمانت‌های مورد نیاز قراردادها و دریافت استانداردهای ملی و بین‌المللی را از موارد دیگر حمایت‌های پارک در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نفت معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس صنعت پتروشیمی توسعه کسب بومی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا