Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: ایده تولید نرم افزاری که تقلب در آزمون آنلاین را به صفر می رساند موجب افزایش کیفیت آموزش و آزمون در بستر مجازی می شود.

«علی ابراهیمی»، با اشاره به ایده تولید نرم افزاری که تقلب در آزمون آنلاین را به صفر می رساند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: این طرح، سامانه جامع آموزش و آزمون است که به منظور بالا بردن کیفیت آموزش و آزمون در بستر مجازی به کار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور صفا شهر افزود: با اجرای این سامانه امکان هرگونه تقلب در آزمون های آنلاین به صفر می رسد.

وی اضافه کرد: برتری این ایده نسبت به سامانه های موجود این است که با استفاده از انجمن برای پرسش و پاسخ در فضای مجازی کلاس و همکاری در فروش محتوای آموزشی قابل استفاده است و دسترسی های مناسبی برای آزمونگر فراهم می کند.

ابراهیمی تاکید کرد: با توجه به فراگیری آموزش و برگزاری آزمون های آموزشی در بستر تلفن های همراه و اینترنت، نیاز به رفع مشکلات و معایب این سیستم از جمله تقلب و کیفیت آموزش های آنلاین نیاز به یک سیستم جامع بود.

وی ادامه داد: این سیستم با استفاده از تکنولوژی های جدید منجر به کاهش تقلب در آزمون ها و افزایش کیفیت آموزشی می شود و این سامانه با به کارگیری دسترسی های کامل آندروید و ذخیره سازی دیتاهای دریافتی از کاربران، معلمان و آزمون گران را قادر به پایش و آنالیز دقیق آزمون ها می کند.

ابراهیمی عنوان کرد: اگر تقلبی شود، آزمون گر آن را مشاهده خواهد کرد و تمامی کاربران این اپلیکیشین اعم از اساتید و کاربران با دسترسی هایی که در نظر گرفته شده است می توانند طرح پرسش کرده و پاسخ خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه جامع دارای پلتفرم آموزش آنلاین و آزمون ساز و تمامی امکانات آموزشی که به صورت پراکنده ارائه می شود را در قالب یک اپلیکیشن و سامانه ارائه می کند و علاقمندان برای حمایت از اینکه این ایده به اجرا برسد می توانند از طریق آدرس https://instagram.com/ebrahimi.it با ایده پرداز تماس حاصل کنند.

خاطر نشان می شود، ایده دانشجوی دانشگاه پیام نور صفا شهر اخیرا در اولین رویداد «ایده شو» حل مسائل آموزشی در بستر آموزش مجازی که توسط دانشگاه پیام نور اصفهان  برگزار شده بود به عنوان ایده برتر انتخاب شده است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: صفا شهر دانشگاه پیام نور استان فارس آزمون آنلاین ایده پردازی ایده تقلب شیراز تقلب در آزمون آموزش و آزمون کیفیت آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت_ از شناسایی و دستگیری عامل فروش دستگاه‌های پیشرفته تقلب در دهدشت خبر داد.

وی با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به فرآیند برگزاری آزمون‌های سراسری فعالیت مجرمان حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش‌های متقلبانه افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در راستای رفع دغدغه مردم در برخورد قاطع با این‌گونه جرایم در فضای مجازی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به حساسیت موضوع سریعاً پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و پس از اخذ دستورات مقتضی محل اختفای متهم را شناسایی و با تشکیل تیم ویژه از مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی‌های لازم و اخذ دستورات مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به همراه تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در ابتدا با کتمان موضوع سعی در گمراه کردن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که پس از ارائه مستندات و ادله دیجیتال شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و با اعتراف به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف، گفت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات کنکور قبل از برگزاری آزمون اقدام به درج آگهی فروش هندزفری نامرئی در سایت دیوار نموده‌ام و با آن روش از مردم کلاهبرداری می‌نمودم.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

کد خبر 748338

دیگر خبرها

  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است