Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:01:00 GMT

مشکلی در تامین مرغ سیستان و بلوچستان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۰۵۸۸

مشکلی در تامین مرغ سیستان و بلوچستان وجود ندارد

محمد مهدی اکبری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عمده گوشت مرغ کشتار روز مورد نیاز سیستان و بلوچستان از استان‌های همجوار بویژه خراسان جنوبی و یزد و بخشی هم از محل تولیدات کشتارگاه‌های استان داخل استان تامین و به بازار مصرف عرضه می‌شود.
وی در خصوص قیمت هر کیلوگرم مرغ تنظیم بازار افزود: قیمت خرده فروشی مرغ کشتار روز تولید داخل استان ٢۴٩ هزار ریال و مرغ کشتار روز وارداتی از سایر استان‌ها ٢۶٠ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته با راه‌اندازی پنج واحد جدید پرورش صنعتی مرغ گوشتی ظرفیت گوشت مرغ در این استان ۷۰۰ تن افزایش یافت.

وی اظهارداشت: با راه‌اندازی این واحدها ٢٣٨ واحد با ظرفیت ۶ میلیون و ٢٣٨ هزار قطعه در هر دوره افزایش یافته که توان تولید بیش از ۴٢ هزار تن گوشت مرغ را داراست.

اکبری ادامه داد: همچنین ۵٧ واحدپرورش صنعتی مرغ گوشتی با ظرفیت بیش‌از ۶میلیون جوجه ریزی در سال در حال ساخت است که با اتمام عملیات اجرایی این واحدها افزون‌بر١٠ هزار تن به ظرفیت تولید گوشت مرغ در استان اضافه می‌شود.

وی گفت: بر اساس میزان جمعیت، گوشت مرغ مورد نیاز سالیانه سیستان و بلوچستان ۷۸ هزار تن است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان گوشت مرغ زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان گوشت مرغ زاهدان سیستان و بلوچستان گوشت مرغ زاهدان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توانایی خوبی میان دانش آموزان و دانشجویان نخبه وجود دارد، گفت: تفکر، استعداد و خلاقیت جوانان و نوجوانان می‌تواند موجب تحول مثبت در جامعه شود که به همین دلیل باید از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری و روستایی بهره گرفت.

محمد کرمی امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در نشست بزرگداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است اما لازمه توسعه؛ مشارکت همه مردم است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و استفاده از علم و فناوری در حوزه اقتصادی، تاکنون پنج هزار نفر در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه توانایی خوبی در بین دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد که می‌توان از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری بهره گرفت.

وی تصریح کرد: کارها باید با نیت کسب رضایت الهی انجام شود چرا که این رضایت الهی، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد و در نهایت اوست که شاهد و ناظر بر همه اعمال ماست.

کرمی اذعان کرد: امروز برای رسیدن استان به شاخص های توسعه کشوری، بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همبستگی هستیم چرا که اختلاف و دودستگی، برکت را از کارها می‌گیرد و موجب می‌شود ظرفیت‌های ما صرف رفع اختلافات شود.

وی خاطرنشان کرد: نواقص و مشکلاتی در همه شهرهای استان وجود دارد که ضرورت دارد به کیفیت انجام امور محوله در شهرها توجه ویژه شود و همواره استفاده از ایده‌ها و روش‌های نوین برای بهبود وضعیت شهرها در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد