Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فضل الله شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فاسر در کرمانشاه، اظهار داشت: همچنین در این مدت 2 هزار و 121 خودرو دیگر نیز به علت مخدوش و ناخوانا کردن پلاک برابر مقررات اعمال قانون شدند.
وی افزود: از مجموع خودروهای توقیف شده در سال جاری 148 دستگاه و از مجموع خودروهای اعمال قانون شده 348 دستگاه مربوط به 5 روز ابتدایی اردیبهشت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه برابر قانون دست کاری و مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه جرم محسوب می شود، گفت: پلیس در راستای مطالبه به حق مردم و پیشگیری از تضییع حقوق عامه ، با متخلفان برخورد می کند.

شیری یادآوری کرد: برخورد پلیس در زمان اعمال محدودیت های ترددی ناشی از شیوع کرونا تشدید و با بسیج نیرو و امکانات اجازه سوءاستفاده از متخلفان گرفته می شود.

وی در پایان، دستکاری ومخدودش کردن پلاک وسیله نقلیه را مستوجب پیگردهای قانونی دانست و گفت: برای افراد متخلف برابر قانون از 6 ماه تا یکسال حبس پیشبینی شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه خودرو توقیف پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شهروندان دعوت کرد تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانونشکنی‌ها یاریگر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.

در پی دستگیری فردی که در اتوبوس مردم را کتک می‌زد سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در یادداشتی نوشت: اینجا تهران است حوزه استحفاظی پلیس آگاهی پایتخت! در این شهر هیچ ماجرای مجرمانه ای برای قانون شکنان شیرین به پایان نمی رسد.

بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی نموده بود هرگز گمان نمی کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس ،شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه وی باشد و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده اش خواهد نشست.

این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباشی گری خلافکاران نیست.

اراذلی که گمان می کنند می توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده خواهی های خود برهم بزنند کافی است نگاهی به صفحات حوادث روزنامه ها بیاندازند تا با زنجیره ای از اخبار کشفیات و دستگیری های پلیس آگاهی روبرو شوند.

شاید شروع یک پرونده با قانون شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می زنند.

افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی وقفه و شبانه روز برای مقابله با جرائم و آسیبهاکوچکترین سرنخها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می نمایند.

اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.

در پایان از شهروندان گرامی دعوت می نمایم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیبها و جرائم و قانون شکنی ها یاریگر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

۷ جای سر من را شکافتند! داشتم بیهوش می شدم که ...| روایت فردی که سارقان با زنجیر و قمه در اتوبوس به جانش افتادند | ویدئو

کد خبر 847881 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا اوباشگری زندان

دیگر خبرها

  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود