Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیمن جوانمیری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر سه مرکز در سنندج و ۲ مرکز نیز در شهرهای قروه و بیجار، کار تبدیل و گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرهای عمومی(تیرماه پارسال) تاکنون فرایند تبدیل ۲ هزار و ۶۳۰ دستگاه خودرو در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس امور جایگاه‌های سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: هم اکنون ۸۰۰ خودرو عمومی در نوبت رایگان دوگانه سوز کردن قرار دارند و ثبت نام ۹۵۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل است.

جوانمیری با بیان اینکه این طرح شامل تاکسی‌، ون و وانت‌بارهای عمومی می‌شود، یادآور شد: مالکان خودروهای عمومی می‌توانند با مراجعه به ادرس http://Gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: زمان مشخصی برای اتمام این طرح در نظر گرفته نشده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد، بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان سریعتر برای اجرای این طرح اقدام کنند. 

در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهد.

برچسب‌ها کردستان دیواندره سنندج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دیواندره سنندج کردستان دیواندره سنندج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کامیاران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد