Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در روز ایمنی حمل و نقل مقارن با سه شنبه‌های بدون خودرو، دوچرخه سواران فاقد تجهیزات ایمنی توسط پلیس راهور تهران بزرگ به کلاه ایمنی، دستکش ایمنی و کوله پشتی مخصوص دوچرخه سواری مجهز شدند.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: خوشبختانه میزان تصادفات فوتی و جرحی دوچرخه سواران در تهران بسیار ناچیز است و این نشان از آن دارد که دوچرخه سواران ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیر های مشخص شده توسط شهرداری اقدام به تردد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ همه‌خانی گفت:امروز در بلوارکشاورز تهران به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل در اقدامی فرهنگی و با مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دوچرخه سواران را به تجهیزات مورد نیاز در حین دوچرخه سواری مجهز کردیم و در این اقدام آموزشی و فرهنگی به دنبال یادآوری استفاده صحیح از این وسیله نقلیه در روز سه شنبه های بدون خودرو هستیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران ادامه داد:آمارها نشان می دهد در سال گذشته تنها یک مورد فوتی در خصوص دوچرخه سواران گزارش شده است اما دوچرخه سواران تصادفات جرحی متعددی را تجربه کرده اند در واقع از میان ١۶۶٠٠ تصادف جرحی در سال ١٣٩٩فقط ۵١ فقره تصادف سهم دوچرخه سواران بوده است که بخش عمده ای از آن به دلیل همراه نداشتن تجهیزات و البته عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص تردد در محورهای غیر مجاز رخ داده است.

 وی گفت: نباید فراموش کرد که دوچرخه نیز مانند هر وسیله نقلیه ی دیگر ملزم به رعایت قوانین حین تردد است و با توجه به ایمنی پایین این وسیله توصیه می شود دوچرخه سواران جدا از رعایت قوانین با تجهیزات کامل در شهر تردد کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوج دوچرخه دوچرخه سواران تصادف تجهیزات کامل سه شنبه های بدون خودرو پلیس راهور دوچرخه سواران رعایت قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

کد خبر 6092164

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان