Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامعلی طاهری گفت: از مسئولین درخواست دارم که برای ما، قشری که شاید هیچ وقت نتوانیم دیداری با رهبری داشته باشیم، شرایط یک ملاقات را فراهم کنند چرا که آرزو دارم رهبرم را از نزدیک ببینم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، در روزهای اخیر عکسی از پاکبان همدانی در فضای مجازی منتشر شد که در حین استراحت قرآن تلاوت می کردند و همین امر موجب شد تا مورد تقدیر امام جمعه همدان قرار گیرند؛ چرا که انس با قرآن هر جامعه ای را نجات می دهد و این روزها که توجه ما به این کتاب آسمانی کمتر شده اقدام پاکبان همدانی جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامعلی طاهری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حدود 50 سال سن دارم و 23 سال به شغل پاکبانی مشغول هستم.

وی ادامه داد: دارای دو فرزند هستم که یکی از آنها خانه دار و دیگری تازه سربازی اش را تمام کرده است.

طاهری با بیان اینکه پدرم مکتبخانه داشته است گفت: از کودکی به قرآن علاقه داشتم و حتی همسرم با اینکه سواد خواندن و نوشتن نداره اما قرآن را بسیار زیبا تلاوت می کند.

پاکبان همدانی افزود: شغل پاکبانی سختی های خود را دارد مثل هر شغل دیگری، صبح ها باید زود بیدار شوی و تا دیر وقت مشغول باشی اما این شغل برکت دارد.

وی تاکید کرد: شب هایی را خیس شده به خانه می آییم، زمان هایی که بارندگی باشد.

طاهری گفت: از مسئولین درخواست دارم که برای ما قشری که شاید هیچ وقت نتوانیم دیداری با رهبری داشته باشیم تقاضا می کنم شرایط یک ملاقات را فراهم کنند چرا که آرزو دارم رهبرم را از نزدیک ببینم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»