Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه حقیقت یاب روزنامه واشنگتن پست در گزارش ارزیابی خود از ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری جو بایدن نوشت: وی در همه سخنرانی ها، مصاحبه ها و توئیت های خود تاکنون ۶۷ ادعای غلط یا گمراه کننده داشته است.

بر اساس این گزارش، تعداد نسبتاً محدود دروغ های بایدن تا حدی به دلیل این است که وی اغلب با متن سخنرانی آماده در محافل عمومی حاضر می شود بر خلاف ترامپ زمان کمتری را به توئیتر اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ندرت با خبرنگاران مواجه می شود و فی البداهه سخنرانی می کند.

بر اساس ارزیابی واشنگتن پست، در رتبه بندی دروغ های بایدن از چهار مورد سه مورد از آنها به ادعاهای غلط درباره قانون اصلاح انتخاباتی ایالت جورجیا بوده و یکی دیگر از آنها درباره امتیاز دولت فدرال به شرکت های خارجی است که بایدن مدعی است ۳۰ درصد افزایش یافته اما در دولت قبلی ۸.۴ تا ۱۱ درصد بوده است.

یکی دیگر از ادعاهایی که واشنگتن پست عجیب توصیف کرده دوبار ادعای بایدن درباره پیمودن مسافت ۱۷ هزار مایل به همراه رئیس جمهوری چین است.

این روزنامه نوشت: بایدن مطمئناً دیدارهای زیادی با شی جینپینگ داشته اما کاخ سفید اذغان کرده که ادعای پیمودن این مسافت درست نیست.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری ۵۱۱ بار دروغ گفته بود.

اخیرا سناتور «لیندسی گراهام» از اعضای ارشد حزب جمهوریخواه، در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» اقدامات «جو بایدن» در ۱۰۰ روز نخست دولتش را «بی‌ثبات‌کننده» خواند و گفت سیاست خارجی او «فاجعه» بوده است.

گراهام در این مصاحبه گفت: فکر می‌کنم بایدن رئیس‌جمهور بسیار بی‌ثبات‌کننده‌ای بوده و به لحاظ اقتصادی هم مانع احیای اقتصادی شده و می‌خواهد مالیات را به میزان زیادی افزایش دهد و اساساً آمریکا را از چرخه تجاری خارج کند.

این سناتور جمهوریخواه گفت: در طول دوران مبارزات انتخاباتی همه ما باور کرده بودیم که بایدن یک انتخاب میانه است اما اقدام او برای تغییر ترکیب دیوان عالی نشان داد که بایدن دارای تفکرات رادیکال است.

این سناتور جمهوری‌خواه با «فاجعه» توصیف کردن عملکرد بایدن در سیاست خارجی، مدعی شد: در حال آغاز مذاکراتی با ایران است، در حالی که آن‌ها هیچ کاری برای تغییر انجام نداده‌اند. افغانستان فرو خواهد پاشید. روسیه و چین در حال امر و نهی به او هستند.

گراهام همچنین مدعی شده بود رئیس جمهور آمریکا با خروج نیروهای این کشور از افغانستان، «به سمت یازده سپتامبر دیگری حرکت می‌کند».

او در ادامه به عملکرد بایدن در ارتباط با مسئله مهاجرت از آمریکای مرکزی هم تاخت و اظهار داشت: در مرزها هرج و مرج است.

این انتقادات در حالی مطرح شده که بایدن قرار است اواخر این هفته به مناسبت ۱۰۰ روزه شدن دولتش در نشست مشترک کنگره به سخنرانی بپردازد.

کد خبر 5199054 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: جو بایدن ایالات متحده امریکا دروغ ایالات متحده امریکا عراق فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی ترکیه جو بایدن افغانستان نسل کشی ارامنه ولادیمیر پوتین سوریه لبنان عربستان سعودی اوکراین ۱۰۰ روز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان

ایسنا/کرمان رئیس شورای شهر رفسنجان درباره جابجایی مهمانشهر توضیحاتی را ارائه داد.

سید حسین رحیمی در سخنرانی بعد از نماز جمعه امروز رفسنجان به مناسبت روز ملی شوراها، اظهار کرد: در سه سال گذشته نهایت تلاش خود را در جهت بهینه‌سازی همه فرصت‌های شهر انجام دادیم. در مباحث مختلف اجتماعی، عمرانی و فرهنگی تلاش کردیم تا آنچه زیبنده مردم رفسنجان است، اتفاق بیفتد.

وی با قدردانی از زحمات شهردار رفسنجان، افزود: در سه سال گذشته اقداماتی انجام گرفت که از مهمترین آنها بازگشایی معابر و مسیرهایی که بعضاً در ۳۰ سال گذشته بی‌نتیجه باقی مانده بود.

وی بیان کرد: در بحث بهسازی و زیباسازی شهر رفسنجان که شهروندان رفسنجان نیز اذعان دارند که چهره شهر تغییر کرده، بر مبنای عدالت محوری تا حد امکان بودجه شهرداری را بین همه مناطق به صورت یکسان تقسیم شود. ۵۰ شورای محله در ۵۰ محله تشکیل و شهرداران جوان و نوجوانانی با آغاز الگوی حکمرانی مردمی در رفسنجان کار خود را شروع کرده اند که مشکلات محلات را ارائه دهند.

رحیمی افزود: برای هر محله ۱۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشتیم تا فقط در اختیار مردم باشد. ضمن اینکه قرار است الگوی حکمرانی مردمی رفسنجان به‌عنوان طرح پایلوت و نمونه در کشور اجرا شود.

رئیس شورای شهر رفسنجان به ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های متعدد در شهر اشاره و با بیان اینکه اولین اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان ایجاد شد چرا که ۵۰ درصد جمعیت شهر را بانوان تشکیل می دهند، عنوان کرد: ساخت مهمانشهر جدید با هماهنگی استانداری، امور اتباع و اداره کل راه و شهرسازی در حال اقدام است و بیش از ۱۴۰۰ واحد در جاده کمربندی سرچشمه ساخته شده و تا ماه‌های آینده مهمانشهر که خواسته مردم بوده جابجا خواهد شد.

رئیس شورای شهر رفسنجان همچنین با اشاره به این موضوع که شهربازی رفسنجان قدیمی و فرسوه است، گفت: اخیراً ۵۰ هکتار زمین در اتوبان فاتحان اروند کنار مجموعه ورزشی مس تحویل گرفته شده که مجموعه توریستی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی برای مردم رفسنجان را بزودی کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی