Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از نشست سه ساعته بررسی راهکارهای بهبود بازار بورس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان بورس خبر داد.

وی گفت: جلسه امروز پس از جلسه روز گذشته این کمیسیون با مدیران ارشد سازمان بورس برگزار شد و جمع بندی محورهای جلسه امروز در نشست سران قوا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص مصوبات جلسه امروز،اظهار داشت: مقرر شد تصمیمات سازمانی برای تغییر در دامنه نوسان و حجم مبنا اتخاذ شود. علاوه بر این شورای عالی بورس با مسئولیت وزیر اقتصاد مکلف شد مصوبات قبلی را اجرایی کند.

پورابراهیمی با بیان اینکه همچنین پیشنهادات ۱۰‌گانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در جلسه سران قوا مطرح شود،گفت: این تصمیمات آثار مثبتی در بازار سرمایه خواهد داشت.

کد خبر 5199149

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی کمیسیون اقتصادی بورس بازار سرمایه محمد باقر قالیباف محمد جواد ظریف برجام انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی سعید خطیب زاده عراق محمدجواد ظریف قاسم سلیمانی وزارت امور خارجه وزارت امور خارجه ایران اسحاق جهانگیری ایالات متحده امریکا حجت الاسلام حسن روحانی سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۱۲ اردیبهشت بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش ۳ هزار و ۹۰۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز افزایش ۴۲ واحدی در تراز ۷۵۰ هزار و ۸۴۳ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار سرمایه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۳ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومانی ثبت شده است. امروز همچنین ۲۳۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

او افزود: امروز ۶۰ درصد بازار به عبارتی ۴۲۴ نماد در محدوده مثبت و ۴۰ درصد در محدوده منفی به کار خود پایان پایان دادند. امروز تعداد خریداران حقیقی در بازار ۹۸ هزار کد و تعداد فروشندگان حقیقی ۱۰۴ هزار کد بود. همچنین امروز صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود بیشترین میزان نقدینگی بودند و بیشتر خروج نقدینگی حقیقی‌ها به صنعت فرآورده‌های نفتی اختصاص یافت.

غفوری می‌گوید: این روز‌ها بازار کاملا بی رمق دنبال می‌شود و بازار در حالت بی میلی است و هیچ موتور محرکی با وجود ارزان بودن بازار دیده نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه