Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان گفت: تاکنون از ۱۸۸ دستگاه اجرایی تنها ۳۸ مورد اپلیکیشن نصب کرده‌اند.

«معروف بسطامی» در نشست فوق‌العاده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان با انتقاد از میزان پوشش نصب اپلیکیشن ماسک در سطح شهر ایلام اظهار کرد: تاکنون از ۱۸۸ دستگاه اجرایی تنها ۳۸ مورد اپلیکیشن را نصب کرده‌اند که در این خصوص فرماندار ایلام به عنوان رئیس ستاد کرونا مرکز استان و سایر دستگاه‌های اجرایی باید تدابیر لازم را برای پوشش کامل نصب اپلیکیشن ماسک به عنوان مهم‌ترین عامل در کاهش ابتلا به کرونا در ادارات اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های برون‌شهری و درون‌شهری

وی گفت:  زمانی که میزان پوشش ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک منطقه کاهش یافته و تراکم جمعیت همچنان وجود دارد نباید انتظار کاهش شیوع ابتلا به کرونا را داشته باشیم.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی کرونا از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های برون شهری و درون شهری انتقاد کرد و گفت: وظیفه نظارت و ارائه گزارش عملکردی روزانه در ارتباط با پایانه های درون شهری با مدیرکل امور شهری استانداری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان و وظیفه نظارت بر پایانه برون شهری با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه با همکاری نیروی انتظامی است.

تغییر رنگ بندی شهر ایلام  نباید موجب سهل‌انگاری شود

بسطامی گفت: تغییر رنگ بندی شهر ایلام از وضعیت قرمز به نارنجی نباید موجب سهل‌انگاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شود.

معاون استاندار ایلام از اصحاب رسانه استان خواست که علاوه بر تولید محتوا در خصوص خطرات کرونا در ارتباط با فرهنگ سازی استفاده از پوشش ماسک بین مردم همچون گذشته اهتمام داشته باشند.

انتقاد از عدم رعایت کامل پروتکل‌ها در اتوبوس‌های شهری

«جمیل صادقی‌فر» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر قرارگاه مقابله با کرونا، در این نشست اظهار کرد: متاسفانه برخی از رانندگان اتوبوس های حمل و نقل شهری ایلام علاوه بر نزدن ماسک، ظرفیت استاندارد اتوبوس را رعایت نمی کنند و پنجره های اتوبوس هم نیز بسته است.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های ارائه شده در ناوگان حمل و نقل برون شهری و پایانه ها نه تنها اپلیکشن ماسک هنوز نصب نشده، بلکه نظافت مناسب نیست و در این مکان ها تراکم جمعیت همچنان بسیار زیاد است  و طبق مصوبات ستاد کرونا کشوری و استانی نباید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه شود اما این مصوبه در پایانه‌های درون شهری و برون شهری ایلام رعایت نمی‌شود که باید در راستا نظارت‌ها افزایش یابد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه ایلام مناسب‌تر شده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه شهدای ایلام را پس از تذکرات ستاد کرونا رضایت بخش ذکر کرد و افزود: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی فرودگاه شهدای ایلام از نظر تراکم جمعیت و سایر استاندارد های مصوب ستاد کرونا بهتر شده که سایر حوزه ها نیز باید در راستا اهتمام داشته باشند.

آغاز فاز دوم واکسیناسیون کرونا در ایلام

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه از آغاز فاز دوم واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و گفت: در فاز دوم واکسیناسیون به افراد بالای ۸۰ سال و جمعیت عمومی جامعه واکسن کرونا تزریق خواهد شد.

صادقی‌فر خواستار نصب اپلیکیشن در دادسرا ها شد و گفت: در این مکان به دلیل تراکم جمعیت و احتمال افزایش شیوع کرونا باید در اسرع وقت اپلیکیشن ماسک نصب شود.

آخرین تغییرات رنگ‌ها در شهرستان‌های ایلام

در شبانه روز گذشته چهار شهرستان ایلام از وضعیت قرمز به نارنجی و یک شهرستان نیز از نارنجی به وضعیت زرد تغییر کرد، بر این اساس شهرستان های ایلام، بدره، دهلران و مهران از وضعیت قرمز به نارنجی و شهرستان سیروان از وضعیت نارنجی به زرد تغییر کردند.

شهرستان‌های آبدانان، دره شهر، چرداول و ایوان در وضعیت قرمز و هلیلان و ملکشاهی نیز به همراه سیروان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام همه باهم علیه کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی اپلیکیشن ماسک نصب اپلیکیشن تراکم جمعیت ستاد کرونا وضعیت قرمز درون شهری پایانه ها برون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد