Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۳۵ هزار و ۳۶۶ نفر خبر داد و گفت: نیروی انتظامی ایلام در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، « محمد کریمیان» ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همراه و همدل با کادر درمان برای  مقابله با ویروس منحوس کرونا است، اظهار کرد: با توجه به اینکه ناجا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی زحمات بسیاری را متحمل شده است قدردان تک تک کارکنان انتظامی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارکنان نیروهای انتظامی علاوه بر انجام ماموریت های محوله خودشان، در حوزه قرنظینه کردن شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا، اجرای محدودیت های تردد شبانه،ضد عفونی معابر،توزیع ماسک واقلام بهداشتی و ... پای کار بودند.

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه ناجا همیشه در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه مشغول خدمت و در خط مقدم قرار دارد، خاطر نشان کرد: در این راه شهدایی نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده و این بار نیز در حوزه سلامت اجتماعی، با حضور 24 ساعته در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خوش درخشیده است.

 


کریمیان با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی واعمال محدودیت های رفت وآمد برای پیشگیری از شیوع کرونا توسط پلیس بخوبی انجام گرفت ،گفت: پلیس علاوه بر حفظ نظم و امنیت اجتماعی ،در بحث مقابله با ویروس کرونا و کنترل این بیماری تلاش و اقدامات خوبی انجام داده است.

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۳۵ هزار و ۳۶۶ نفر خبر داد و  اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

 

کریمیان عنوان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۷۳۹ نفر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: ۶ مورد فوتی امروز شامل شهرستان آبدانان سه فوتی، شهرستان ایلام یک فوتی، شهرستان دهلران یک فوتی و شهرستان ملکشاهی یک فوتی بوده است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کرونا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود