Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:03:54 GMT

بیست‌وششمین دوره «طرح ولایت» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۹۸۹۰

بیست‌وششمین دوره «طرح ولایت» برگزار می‌شود

بیست‌وششمین ‌دوره ‌«طرح ‌ولایت؛ آموزش‌ مبانی ‌اندیشه‌ اسلامی» تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه، ثبت‌نام بیست‌وششمین ‌دوره ‌«طرح ‌ولایت؛ آموزش‌ مبانی ‌اندیشه‌ اسلامی» از بیست‌وپنجم ‌فروردین‌ماه آغاز شده و  به مدت ۳۰ روز ادامه دارد.

  سرفصل‌های ۶ گانه طرح ولایت شامل «معرفت‌شناسی»، «خدا‌‌شناسی»، «انسان‌شناسی»، «فلسفه اخلاق»، «فلسفه حقوق» و «فلسفه سیاست» است که هر یک از این سرفصل‌ها به وجهی از وجوه نظام اندیشه اسلامی می‌پردازد و در صدد است که با تبیین این گزاره‌ها دانشجویان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    این دوره جایگاهی ویژه در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب دارد تا آنجا که ایشان در ۲۵ سال گذشته فارغ از ارشادات و نکاتی که در دیدارهای خصوصی و غیرخصوصی درباره طرح ولایت مطرح فرموده‌اند، هفت دیدار اختصاصی با دانش پژوهان طرح ولایت نیز داشته‌اند.      زمان برگزاری این طرح تابستان ۱۴۰۰ است. جهت‌ ثبت‌نام ‌و کسب‌ اطلاعات ‌بیشتر به تارنمای‌ www.tvelayat.ir مراجعه کنید. پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: خداشناسی معرفت شناسی طرح ولایت طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان

وزارت مهاجرین حکومت طالبان اعلام کرد بیش از ۲۰۰ نفر از دختران در آزمون دوره مامایی در ولایت قندوز در شمال افغانستان شرکت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت مهاجرین حکومت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای اظهار داشت 234 نفر از دختران در آزمون دوره سه ساله مامایی در ولایت قندوز شرکت کردند که از این میان 80 نفر پذیرفته خواهند شد.

اطلاعیه افزود هزینه آموزش این دوره را دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل پرداخت می‌کند.

وزارت بهداشت حکومت طالبان اسفندماه سال گذشته در نامه‌ای از ریاست‌های این وزارتخانه در ولایت‌های مختلف افغانستان خواست تا روند پذیرش دختران فارغ‌التحصیل از دبیرستان را به دانشکده‌های پزشکی آغاز کنند.

اولین پاسخ رسمی طالبان به چرایی تعلیق تحصیل دخترانمعاون سیاسی وزارت خارجه افغانستان: در تلاشیم شرایط ادامه تحصیل دختران فراهم شودآمادگی دانشگاههای ایران برای تحصیل دختران افغانستانی

خبرگزاری دولتی «باختر» گزارش داده بود روند پذیرش دختران در دانشکده‌های پزشکی دولتی در ولایت‌های کاپیسا، پروان، پنجشیر، میدان وردک، غزنی، پکتیکا، لوگر، خوست، بدخشان، بامیان و پکتیا آغاز شده است.

پیش از این نیز «قلندر عباد» وزیر بهداشت حکومت طالبان گفته بود افغانستان با کمبود پزشک زن مواجه است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • استاد مطهری؛ فیلسوف یا متکلم؟!
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی