Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: جشنواره ملی شعر پیام آور وحدت سیستان و بلوچستان زیر مجموعه جشنواره آیات،هم زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)، در زاهدان بکار خود پایان داد.

او  بیان کرد: هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات جز خوانی قرآن کریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل فضای باز مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان ،آیین اختتامیه جشنواره ملی شعر پیام آور وحدت سیستان و بلوچستان هم زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: داوری این جشنواره توسط حسین اسرافیلی،مصطفی محدثی خراسانی و رضا اسماعیلی انجام شده است.

او ادامه داد: اسامی برگزیدگان جشنواره ملی شعر پیام آور وحدت به ترتیب نفر اول بخش بلوچی، فاروغ دامنی از شهرستان راسک،نفر اول بخش سیستانی،سلطانعلی جهانتیغ از زابل،نفر اول بخش کردی،حمدالله قادری از سنندج استان کردستان،نفر اول بخش عربی عمادالکثیری (غراوی)از شهرستان شوش خوزستان،نفر اول بخش آذری،تبسم رضا زاده از ارومیه، نفر اول بخش فارسی احمد رفیعی وردنجانی از شهر کرد استان چهارمحال و بختیاری،نفر دوم بخش فارسی ،ناصر ریگی از شهرستان خاش ،نفر سوم بخش فارسی طیبه نهبندانی از شهرستان زاهدان،شایسته تقدیر در بخش فارسی الهه بامری از شهرستان ایرانشهر و شایسته تقدیر در بخش فارسی و وحیده تقی پور از بندر انزلی از سوی هیات داوران اعلام شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره وحدت جشنواره ملی شعر پیام آور وحدت سیستان و بلوچستان نفر اول بخش بخش فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد