Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:23:21 GMT

۶ هزار زندانی غیرعمد پارسال توسط بسیج و سپاه آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۸۵۴

۶ هزار زندانی غیرعمد پارسال توسط بسیج و سپاه آزاد شدند

سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در ششمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه که در حرم امام خمینی (ره) ‌ برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از آزادی زندانیان غیرعمد با کمک های مالی خیران و بخشی دیگر نیز با صلح و سازش انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه آزادی زندانیان غیرعمد سال جاری نیز از همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: آمارهای مربوط با امسال نیز به زودی توسط بسیج حقوقدانان اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی در ادامه با اشاره به توزیع کمک های مومنانه در سال جاری، ابراز کرد: امروز مقطع دوم این کمک ها با مشارکت سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در جوار حرم امام خمینی(ره) آغاز شد که طی آن ۳۷ هزار بسته معیشتی در میان مردم نقاط محروم استان تهران توزیع می شود.

این مسئول یادآور شد: امسال در مقطع ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته معیشتی با کمک خیرین در میان نیازمندان توریع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در توزیع بسته های معیشتی به حفظ کرامت، منزلت و شان افراد بسیار دقت می شود، بیان داشت: بسیج به عنوان خادم ملت ایران در کنار مردم خواهد بود و در پی حل مشکلات آنان تلاش خواهد کرد.

سلیمانی اضافه کرد: سازمان بسیج مستضعفان در مسیر آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به ازدواج جوانان نیازمند، ساخت مسکن محرومان و ایجاد اشتغال بر اساس شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تلاش می کند.

رییس سازمان بسیج کشور در بخش دیگر سخنان خود به نقش بسیج در کاهش آمار ابتلا به کرونا اشاره کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی به عنوان یک راهبرد مطلوب در شناسایی افراد مبتلا به کرونا و کاهش آمار ابتلا تا کاهش نرخ مرگ و میرها ادامه خواهد داشت.

سلیمانی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی با مشارکت وزارت بهداشت، سازمان بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری به عنوان سالی که به کرونا غلبه خواهیم کرد همچنان ادامه خواهد داشت.

ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه استان تهران شامل توزیع ۳۷ هزار بسته معیشتی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان در جوار حرم امام راحل امروز چهارشنبه برگزار شد.

برچسب‌ها کمک های مردمی سازمان بسیج مستضعفان حرم امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمک های مردمی سازمان بسیج مستضعفان حرم امام خمینی کمک های مردمی سازمان بسیج مستضعفان حرم امام خمینی اخبار کنکور سازمان بسیج حرم امام کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند