Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:00:28 GMT

فرماندار: طرح جامع پدافند غیرعامل هرسین تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۰۵۸

فرماندار: طرح جامع پدافند غیرعامل هرسین تدوین می‌شود

به گزارش ایرنا، «عبادالله کنجوریان» روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرستان هرسین خواستار تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل توسط صنایع بزرگ شد و اظهار داشت: سیاست کلی و اصلی پدافند غیرعامل مبتنی بر کاهش آسیب پذیری، تقویت اقدامات بازدارنده و شناسایی نقاط ضعف در مقابله با تهدیدات، بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مدیران کارخانه ها و واحدهای صنعتی باید نقاط آسیب پذیر را اولویت بندی و شناسایی نمایند و با ایمن سازی استاندارد، ضعف ها را به حداقل برسانند.

به تاکید فرماندار هرسین؛ تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل ، آموزش موثر کارکنان ، پیش بینی تجهیزات ضد حریق باید توسط واحد های صنعتی و اقتصادی هرسین در اولویت قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران هرسین در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات مدیران کارخانه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی نباید صرفا بر اجرای اصول و ضوابط پدافند غیر عامل در حوزه سخت افزاری متمرکز شود، افزود: باید تمهیدات لازم جهت مقابله با تهدیدات نرم افزاری را نیز به صورت ویژه پیگیری و اجرا نمایند.

کنجوریان همچنین با بیان اینکه مدیران عامل و مسوولان حراست صنایع بزرگ شهرستان هرسین به منظور مقابله با بحران ها و حوادث باید نسبت به تهیه و تدوین طرح های مشترک جهت مقابله با بحران ها و حوادث غیر مترقبه اقدام نمایند، خاطرنشان ساخت: با اجرای مانورهای مشترک هم افزایی بین خود را تقویت و نقاط ضعف و آسیب پذیر را شناسایی نمایند.

وی همچنین از همکاری مجموعه اداری شهرستان هرسین برای اجرای پروتکل های امنیتی و ضوابط پدافند غیرعامل در پتروشیمی ها و کارخانه های بزرگ منطقه خبر داد.

فرماندار هرسین در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و امکان بروز حریق در مزارع و اراضی منابع طبیعی اظهار داشت: واحدهای اقتصادی بزرگ و کوچک شهرستان، مدیران واحدهای مذکور باید ضمن آموزش کارکنان خود نسبت به تامین مواد ضد حریق به اندازه کافی اقدام نمایند.

وی در خاتمه یادآور شد: توانمند سازی کارکنان کارخانه ها و واحدهای اقتصادی و تولیدی در حوزه پدافند غیر عامل ضمن کاهش آسیب ها باعث تقویت مدیریت بحران ها می‌شود.

هرسین با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر در جنوب شرق کرماشاه قرار دارد.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل هرسین مدیریت بحران کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل هرسین مدیریت بحران پدافند غیر عامل هرسین مدیریت بحران کرمانشاه اخبار کنکور پدافند غیر عامل پدافند غیرعامل مدیریت بحران کارخانه ها بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد/ به جای زمین، وام دادیم
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند