Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@11:28:29 GMT

دزد دوچرخه ها، دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۹۹۳۰

دزد دوچرخه ها، دستگیر شد

رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت و دوچرخه در جنوب تهران، خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ هادی زمانیان گفت: اکیپی از ماموران کلانتری در حین گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به مرد موتور سواری که یک دوچرخه را با موتور خود حمل می کرد مشکوک شدند و دستور ایست برای مرد موتور سوار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مرد جوان ابتدا خود را بیگناه می دانست اما رفتارها و پاسخ وی به سوالات ماموران در خصوص حمل دوچرخه کافی بود تا وی به تناقض گویی بپردازد و ماموران در تحقیقات تکمیلی و استعلام از مرکز فوریت های پلیسی اطلاع پیدا کردند که این دوچرخه دقایقی قبل از پارکینگ یک خانه به سرقت رفته است.
این مقام انتظامی ادامه داد: مرد موتور سوار در همان محل با توجه به مدارک و شواهد پلیسی به سرقت دوچرخه اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری 111 هفت چنار منتقل شد و در بازجویی های پلیسی به 6 فقره سرقت موتور سیکلت و 5 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.
زمانیان گفت: متهم پس از تحقیقات ابتدایی و اعتراف به سرقت هایش برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی در ا ختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد