Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:49:56 GMT

شهردار سابق ارومیه دوباره بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۲۳۱۶

شهردار سابق ارومیه دوباره بازداشت شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی این اداره کل روز چهارشنبه اعلام کرد: این بازداشت دوباره به علت مخدوش بودن وثیقه بوده است.

شهردار سابق ارومیه در اواخر دی ماه سال گذشته به علت تخلفات مختلف، دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شده بود.

وی طی هفته های گذشته با وثیقه چندصد میلیونی تا تعیین تکلیف پرونده از زندان آزاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر شهردار سابق، معاون فنی و عمرانی سابق شهرداری، شهردار سابق و اسبق منطقه یک ارومیه و چندین نفر از مدیران شهرداری طی ماه های اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده اند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه وزارت اطلاعات اخبار کنکور شهردار سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است

به نقل از شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه مونوریل و ایستگاه مطهری متروی قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور به همراه استاندار محترم در این پروژه نشان دهنده عزم شهرداری قم برای رفع مشکلات است.

وی افزود: شهرداری قم به وظایف خود در عمل به مصوبات سفر ریاست جمهور در پروژه مونوریل عمل کرده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه اختلافی میان شهرداری و دولت در موضوع مونوریل وجود ندارد اضافه کرد: مباحثی که تا امروز مطرح بوده اختلاف نیست بلکه نگرانی‌های فنی و اقتصادی است که باید برطرف شود.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه بحث‌ها راجع مونوریل تماماً فنی است و سمت و سوی دیگری ندارد گفت: ما می‌خواهیم یک کار با صرفه و صلاح برای مردم قم انجام دهیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که در دفتر معاونت اجرای ریاست جمهور برگزار شد، موانع اجرای مونوریل دسته بندی شد و برای رفع این موانع برنامه‌ریزی صورت گرفت.

شهردار قم با اشاره به تصمیمات مشترک دولت و مدیریت شهری برای منوریل اضافه کرد: در فاز نخست، ۴.۷ پروژه مونوریل به بهره برداری خواهد رسید و در فاز دوم ۶.۸ این پروژه به اتمام می‌رسد.

سقائیان نژاد معتقد است که ادامه این پروژه پس از ۶.۸ کیلومتر یعنی از پارک سوار شمالی تا مصلی نیازمند اقدامات کارشناسی و مطالعاتی برای یک تصمیم به صرفه است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با اجرای مونوریل، خط B متروی قم حذف خواهد شد گفت: به هیچ وجه نمی‌خواهیم یک پروژه راه بیفتد و یک پروژه تعطیل شود.

شهردار قم اظهار کرد: خط A و B مترو جز لاینفک حمل و نقل ریلی در شهر قم است که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم نیز به آنها تاکید شده و قطعاً استاندار محترم برای حفظ این خط همراه مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟