Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان طی احکامی از سوی رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان "نجمه موسی پور" به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و "محمد رنجبر" به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی این نهاد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، "نجمه موسی پور" سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان هشتم اردیبهشت ماه در مراسم معارفه خود اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی موثر در عرصه فرهنگ توانسته متناسب با شرایط روز و ذائقه دانشجویی ساختار و تشکیلات منسجمی را در بدنه دانشگاه ایجاد کند و از همین رو در حوزه های متعددی از جمله دین و قرآن، نشر کتاب، گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، گردشگری، محیط زیست و رسانه ورود کرده و متناسب با نیاز نظام و انقلاب کارهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازمه انجام هر کار فرهنگی برنامه‌ریزی است تا کار فرهنگی تحول گرا و تعالی گرا را به دنبال داشته باشد. ضمن اینکه شناسایی نیازها مهمترین و اساسی ترین مرحله برنامه‌ریزی فرهنگی است و دانشگاه به عنوان پویاترین سازمان فرهنگی می‌تواند در سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و ارائه خدمات و فعالیت های فرهنگی نقش مهمی ایفا کند.

موسی پور با اشاره به اینکه فعالیت فرهنگی ما در سه بخش تبلیغی و ترویجی، رسانه‌ها و افکار سنجی و انتشاراتی انجام می شود، تصریح کرد: باید در انتخاب موضوع و برنامه فرهنگی دقت و کیفیت مد نظر باشد و خودباوری، به عنوان اصل فعالیت‌ها مد نظر قرار گیرد که در این صورت استمرار آن فعالیت تضمین خواهد شد و مخاطب خود را جذب می کند.

وی با اشاره به اینکه قصد داریم فعالیت های قرآنی را گسترش دهیم، بیان کرد: افزایش توانمندسازی اجتماعی فرهنگی، مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای، ایجاد کارگاه تولید لباس ایرانی و اسلامی، توسعه کیفیت و کمیت فعالیت خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، تعامل بیشتر با نهادها و متولیان فرهنگ، گسترش فعالیت‌های فرهنگی در مراکز آموزشی و در پساکرونا اجرای طرح اردوهای معرفتی مسیر روشن در راستای شناخت و توسعه مکتب حاج قاسم را دنبال خواهیم کرد.

همچنین دکتر"مهدی بازمانده" رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان در این مراسم با اشاره به فعالیت های فرهنگی این نهاد گفت: خبرگزاری ایسنا که زیرمجموعه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قرار دارد، از رسانه های ارزشمند استان کرمان است.

وی اظهار کرد: معاونت فرهنگی همچنین مجوز گردشگری کویر را دریافت کرده که در آینده به مرکز بین المللی تبدیل خواهد شد و انتظار داریم در حوزه فرهنگی نگاه تولیدی دنبال شود و روند صعودی امور در این حوزه تداوم یابد.

بازمانده همچنین با اشاره به معرفی سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: حوزه صنعت و معدن در اولویت و رویکرد اصلی ما در جهاد دانشگاهی است و حوزه پزشکی و مسائل دیگر نیز مورد توجه است.

وی با اشاره به برنامه مدون جهاد دانشگاهی استان کرمان در زمینه طراحی، مدل سازی و بهینه سازی قطعات صنعتی و مکانیکی موردنیاز صنایع در استان کرمان گفت: تلفیق فعالیت نهاد علمی با واحد های صنعتی در جهت این مهم کمک می کند لذا برنامه های ویژه ای برای قوی تر کردن حوزه پژوهشی داریم تا پروژه های بزرگی در استان و کشور اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خدمات محمدعلی ایمانی معاون سابق فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان تجلیل و نجمه موسی پور به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

همچنین از خدمات فرزاد رضایی معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان کرمان تجلیل و آقای رنجبر به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی انتصاب جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی استان کرمان جهاد دانشگاهی عنوان سرپرست معاونت فرهنگی سرپرست معاونت موسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن

حجت‌الاسلام مهدی رزم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: اندیشه مطهر امروزه به یک گفتمان تبدیل شده و به فرموده امام خامنه‌ای ایدئولوگ و ایدئولوژیست نظام ما شهید بزرگوار مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه مطهر از دهه ۴۰ همزمان با شروع گفتمان انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: شهید مطهری انسانی خداباور و خدا محور بودند که شخصیت خود را در حد جهانی تعریف کردند، این شخصیت در حوزه به تحصیل پرداخت و در محضر علامه طباطبایی و حضرت امام شاگردی کرد و از این علم، الماسی به نام مطهری شکل گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن با برشمردن آثار ارزشمند به نگارش درآمده توسط استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: وقتی می‌بینیم که چگونه فرقه‌ها و نهله‌های متعدد مشغول فعالیت هستند ارزش والای آثار شهید مطهری را در می‌یابیم.

حجت‌الاسلام رزم پور اضافه کرد: شهید مطهری شخصیتی علمی، دانشگاهی و حوزوی داشتند که توانست تفکراتی را نظیر حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی را تربیت کند که ما بعد از گذشت سالیان طولانی آن را درک کرده‌ایم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در این دوره آخرالزمانی و در محدوده مأموریتی خود توانستیم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دهیم، ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ناحیه فومن نیز به برکت حضور بسیجیان فعالیت‌های خوبی داشته باشیم که حضور فعال شبکه نمایندگی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و در مساجد از جمله آن محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های دانا، کلاس‌های توانا، فعالیت نیروهای عقیدتی و نظارتی و سیاسی در سطح شهرستان از جمله اقداماتی بوده که نسبت به انجام آن اهتمام ورزیده شده است همچنین در هفته عقیدتی نیز علاوه بر نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین، برنامه‌های خوبی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها تدارک دیده شده است.


کد خبر 6089925

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود