Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا نیوز، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از افزایش سطح آماده‌باش ارتش این رژیم در آستانه برگزاری نشست مشورتی سران فتح و تشکیلات خودگردان درباره تعویق انتخابات سراسری فلسطین اشغالی خبر داد.

بنا بر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی سطح آماده‌باش نیروهای خود را در مناطق مرزی کرانه باختری و نوار غزه به بالاترین سطح افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام ارتش رژیم اشغالگر در حالی صورت می‌گیرد که امروز پنج شنبه قرار است «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره موضوع تعویق انتخابات مجلس قانون گذاری در کرانه باختری و نوار غزه سخنرانی کند.

این در حالی است که روز گذشته (چهارشنبه ۸ اردیبهشت) ۲۵ ائتلاف انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین اشغالی با تجمع در مرکز رام الله علیه برخی ادعاها مبنی بر تعویق انتخابات سراسری شعار دادند.

«نزار بنات» عضو فهرست انتخاباتی عزت و آزادی در خلال تظاهرات روز چهارشنبه در رام الله تأکید کرد: «برخی اتهام‌ها علیه نامزدها و فهرست‌های انتخاباتی مدعی بی توجهی آنان به اوضاع قدس اشغالی است که به طور قطع [این اتهام‌ها] بی پایه و اساس هستند. باید تأکید کنم که ما کاملاً در برابر تصمیم سران رژیم اشغالگر برای جلوگیری از برگزاری انتخابات در قدس اشغالی قرار داریم».

معترضان در جریان این گردهمایی همچنین خاطرنشان کردند که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حق ندارد به تنهایی تصمیم بگیرد و خواست خود را از طریق صدور پروتکل‌های قانونی و سیاسی به مردم تحمیل کند.

«ماهر صلاح» رئیس سابق جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از فلسطین نیز با اشاره به اینکه برخی از پیروزی حماس در انتخابات سراسری واهمه دارند، تصریح کرد که سیاست‌های حماس تعویق انتخابات را برنمی‌تابد.

او ادامه داد: «مردم فلسطین نباید تنها به این شعار بسنده کنند که "انتخابات بدون قدس را نمی‌خواهیم". آنها باید این شعار خود را به "انتخاباتی را که بنا به میل و اراده دشمن صهیونیستی باشد نمی‌خواهیم" بسط و توسعه دهند. اشغالگران صهیونیست نباید بر خواست ملت فلسطین سوار باشند. چگونه به عنوان یک فلسطینی باید قبول کنیم که اشغالگران به ما دستور بدهند؟ و در امور داخلی ما وارد شوند».

این مقام سابق حماس در پایان اشاره کرد که تشکیلات خودگردان به دنبال انتخاباتی است که تنها برای آن منفعت داشته باشد.

کد خبر 5200499

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین انتخابات فلسطین غزه کرانه باختری آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه افغانستان جو بایدن ترکیه عربستان سعودی لبنان ایران نسل کشی ارامنه سوریه اوکراین تشکیلات خودگردان تعویق انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد